sâmbătă, 31 iulie 2010

Fost-am

 Da , ultimele doua zile am fost plecat. Stiu ca nu mi-ati dus doru' dar nu conteaza :)) Am fost la fostul sef.... care nu mai sta in piele, Ca toata viata a tot asteptat un fiu , si a avut noroc de 4 fete :)) si imi place sa fac misto de el . Mo primele doua fete, i-au facut cadou anul asta... doi nepoti ;) masculi . E fericit ca Pastele. Nu m-am dus eu doar pentru asta, aveam si alte chestii de facut, ca tot incearca el sa instaleze un win 7 ,si da vina pe disc; mo cum eu mi-s mai hotz, i-am demonstrat ca computerul lui ultramodern are galci :)))). Si cum nu ma duc acolo cu mana in buzunar si cu buzunarul gol, am tras in fotografie , ce am gasit mai interesant.
Doi cacatusi infloriti
Doamna paznic la poarta..... adica la casa,  va fac cunostinta cu Zoe
seriozitatea nu e joaca.... ce sa mai, o fotomodela profesionista
Piscina..... unde am lasat cateva galeti de sudoare ;). Daca ar fi sa aleg un bunker.... as alege piscina asta! Are mai mult fier decat  un bunker american =))
 Aici deja plonjam
Aici e un invitat neinvitat....  un melc :))
 Iar aici..... meseriashu'
Voi ce ati facut zilele astea?

10 comentarii:

  1. Io ti-as povesti, dar ar trebui sa te omor dupa... :))
    BA, mie imi plac piscinele, ador sa inot, dar asta pare asa micuta, zici ca-i de copii. :( Macar apa e ok, e albastra si pare curata.
    Mamaaa, cati spini au cactusii aia, seamana cu aricii mei de mare. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Summer tu mai intai povesteste, dupa ma omori.;)
    Piscina e perfecta, are 170 inaltimea, 2,50 latime, si 7 metri lungime. E destul de buna.... o piscina familiara:)) piscina din spatele casei. nu e pentru public. Si e foarte curata, apa de robinet, care circula mereu.Are si lumini pe fund.Daca as decide sa imi fac una.... as folosi acelasi proiect :D
    Tu vrei cactusi fara spini? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ups, am uitat ca tu nu pretuiesti prea mult viata... :P

    RăspundețiȘtergere
  4. @Summer Deci..povestesti sau nu?:))

    RăspundețiȘtergere
  5. @realbadpisy da, doar astia erau infloriti :D

    RăspundețiȘtergere
  6. nice...si cactusii mei au inflorit vara asta, nush ce i-a pocnit pe totzi:-??

    RăspundețiȘtergere
  7. @Camelia Bucur ... si a lui Smiley au inflorit... se vede ca au toti anul preferat :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Spre deosebire de altii, eu chiar tin la viata ta. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @Summer daca nu vrei sa zici...... e altceva...
    nu baga scuza cu viata mea;) ca nu stii tu unde sunt:D..... in plus Roma e MARE :)) NU mai zic ca am si bodiguard personal.

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?