vineri, 2 iulie 2010

Leapsa : Pofta de mancare

am primit leapsa asta aducatoate de foame... de la Summer si tre sa va fac pofte .... cu mancarea, desertul si beuturile mele preferate!
Cat despre mancare....  nu e mare scofala!nu manc nici cianura, nici cucuta, nici mercur si nici alte minunatii pe care voi nu le mancati !!
 1m de pizza ...
fructe de mare... cu orez si fara!    Salata de bataie fructe de mare
cafeaua nu tre' sa lipseasca sub nici o forma! cu zahar sau fara ....nu conteaza, important sa fie lingurita,sa pot amesteca
in paharele astea nu ma intrebati ce e, ca nu stiu sa va raspund(is puse de frumusete :D ) eu beau ... apa,suc si cola(nimic alcoolic)imi pare rau daca va dezamagesc :)) gasisem un pahar cu ceva albastrui..... dar nu stiam de e spirt sau Albastru de metil
 Fructe....
Clatitele..alea facute de mine is cele mai bune (poate din cauza ca nu m-a invitat nimeni sa ii gust clatitele)
inghetata  mea preferata...vanilie cu cirese...
si pentru ca ... vreau sa vad daca e adevarata fraza aia cu " ai grija ce-ti doresti, ca ti se poate intampla"
am decis ca maine nu mai vreau" streaptease show"( e prea complicat si mi-e frica ).... ci vreau ceva mai simplu. Vreau tortul asta de vanilie.... cu cirese


Pe Se.... daca cumva nu se implineste..... inseamna ca nu e adevarat
Pe Se 2   Daca nici Mos Craciun nu imi aduce ce i-am cerut cadou ... fac crima!! e cel mai mare impostor... niciodata nu mi-a adus ce i-am cerut !!....noroc ca am id-ul lu' ....bin laden de oohay
Pe Se 3   Daca va ploua-n gura...  astupati-va tastaturile cu o bucata de celofan!! Nu vreau sa va cumpar eu tastaturi....
Pe Se 4   ..... Pe Se 3 era ultinul Pe Se

15 comentarii:

  1. PE SE 5 : ne-am prins ca PE SE 3 era ultimul! :))
    Si n-am celofan!! Ce ma fac?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Primele trei sunt si favoritele mele. De pe lista ta aleg si inghetata, dar nu de vanilie cu cirese, ci de ciocolata si,evident, fructe(dar nu mango). Cocktail nu beau, iar de "torturi" sunt satula. :) :P :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Yamii :)) Ploua, ploua, mi-e iar mi s-a facut foame :)) Sa stii ca Mos Craciun incearca el ceva :P

    RăspundețiȘtergere
  4. @Orry ... nu gasesti tu o punga acolo?? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Summer.... uite bre ce noroc au unii..... eu torturi asa nu am mancat decat in vis :)) dar daca stau sa ma gandesc ...nici acolo :((

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alexandra :D atunci pofta buna :)
    atunci il astept pe Mos Craciun asa >:D<>:D< si cu o serie de :-*:-*:-*:-*:-* :D

    RăspundețiȘtergere
  7. mmm! yami! chiar m-a luat fomitza..numai bunatati pe aici pe la tine...si cand ma gandesc ca eu am azi la pachet doar niste salata....

    RăspundețiȘtergere
  8. @realbadpisy iti dregi pofta cu imaginile :))
    cand manci salata, te uiti la astea, si iti imaginezi ca manci ..pizza si fructe de mare :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Ok, m-ai prins fix înainte de pauza de masă.. pe care o amân căci sunt ceva probleme cu noile coduri de TVA. Minunat, HATE YOU! :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. @KirstDay pai eu is de vina??? ce treaba am eu cu taxele voastre? ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca stii sa faci clatite, esti talentat in bucatarie! ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Gabriela Elena :D ahaaa ... si modest :))

    RăspundețiȘtergere
  13. ar fi doua exceptii pentru mine: cafeaua care o beau destul de rar si fructele de mare ca n-am mancat niciodata! restul toate-mi plac :)

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?