vineri, 9 iulie 2010

Springtime....

.................................................................................... 

27 de comentarii:

  1. Desi am aproape 18 ani inca ma uit cu placere la Tom si Jerry cu toate ca am vazut toate episoadele.Doar muzica si desenele ce mai ma ajuta sa uit de probleme...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Andreihappyday eu am 24.... si mereu ma uit cu placere.
    cum zici tu... desenele, muzica si unele filme ne da putina liniste, si ne ajuta sa nu ne mai gandim la probleme

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am 86 si tot ma uit cu placere :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Iulia Mihai
    ... si cum mamaie..inca mai vezi bine la televizor?? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am 29 si inca imi plac; sunt desenele copilariei mele...

    RăspundețiȘtergere
  6. Super! Mă uit cu plăcere de fiecare dată. Merci frumos!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Bogdan Epureanu si preferatele mele
    tata e fan :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @mihaela13o
    Multumesc de vizita
    apai, asa ne mai amintim si noi de vremurile apuse!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am crescut şi eu cu ei, îi ador!
    Mă uit de câte ori am ocazia!
    Mulţumesc, i-ai făcut o bucurie copilului din mine cu postarea aceasta. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Da,si daca stam sa ne gandim,si ele(desenele) au crescut odata cu noi.Mai ales ca seria animata Tom&Jerry are in jur de 70 de ani.Atatea zeci de generatii s-au amuzat si au trait fiecare episod cu zambetul pe buze alaturi de personajele lor favorite.Si povestea continua...

    RăspundețiȘtergere
  11. Zeci de generatii in 70 de ani? Cred ca exgerezi... o generatie este considerata ca avand minim 10 ani...

    RăspundețiȘtergere
  12. :):):) Tom si Jerry raman favoritele mele :D Am inceput numai bine dimineata cu aceasta postare :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Niciodata nu m-am plictisit de ei, dragalasi amandoi, dar favoritul meu a fost mereu Jerry. :)
    Simpatica postarea de azi. :P

    RăspundețiȘtergere
  14. Niciodata nu ma voi satura de desenele animate de calitate.
    Nu exista o varsta anume pentru a rade... =))
    Deci sa ne bucuram cu toti de desene animate! :P

    RăspundețiȘtergere
  15. @Zenna cu placere, macar atat sa fac si eu bun :)

    RăspundețiȘtergere
  16. @Andreihappyday mi-emi zici?.... invatasem orariul, cand stiam ca e Tom si Jerry la televizor lasam balta oriceocupatie... eram hipnotizati!

    RăspundețiȘtergere
  17. @Alexandra ma bucur ca ti-a prins bine de dimineata >:D<

    RăspundețiȘtergere
  18. @Summer preferatul meu... adica cel ce ma caracterizeaza pe mine ... e Tom. Mai ales in acest episod! parca ma vad in oglinda :)

    RăspundețiȘtergere
  19. @Gabriela Elena bine zis, trebuie sa va bucurati cu totii...... cred ca pentru asta au fost create ! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. De ce spui: "bucurati"?
    Tu nu te bucuri? :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Cele mai originale. Desenele din ziua de azi sunt lamentabile. :) Misto!

    RăspundețiȘtergere
  22. @Gabriela Elena eu fac parte din grupa inumanum animalus :)) eu ma bucur mai mult ca voi, dar nu in perioada asta

    RăspundețiȘtergere
  23. @QED bine zici.... mai e unul japonez care imi place mult

    RăspundețiȘtergere
  24. @Gabriela Elena pentru voi nimic.... la mine e perioada negativa..

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?