joi, 22 iulie 2010

Nervi... cu camionul!Vacanta anulata

Da,  cateva camioane de nervi, si vre.o 3 hectare de deluzie!
 Maine trebuia sa plec in vacanta, (vizitarea Romaniei); azi noapte nu am dormit deloc, 30% din cauza caldurii, 10% din alte cauze.. si 60% din cauza unui tip de sentiment... presimtire(sau prea multa simtire) .Noutatea? pe 3 Iulie(de ziua mea) mi-a expirat cartea de identitate romaneasca!Si eu care eram preocupat ca netuns, nu ma lasa astia sa trec la vama; gand care acum chiar mi se pare comic. Acum , nu trec vama nici tuns :)))).

Am fost deja la ambasada, sa imi iau niste hartii, cu care sa vin acasa si sa schimb documentele, dar si acolo ....surprize. Era coada ca la painea calda; si ne zice un "domn" ca prenotarile se fac prin telefon,fax sau mail!.
Telefoanele(6 numere diferite) erau mereu ocupate, si pana la urma am incercat la unul la care raspundea robotul... (chestie curioasa.... ca cu robotul am rezolvat mult mai repede :D ) Tre' sa ma duc pe 5 sa iau hartia!
Ati avut vreodata impresia ca ati trait deja anumite momente? Erau doi romani, care si ei suparati ca au pierdut timp acolo, au plecat cu noi odata, iar anumite fraze ce am schimbat... mi se pareau cunoscute.... ca si cum am mai vorbit odata acele fraze cu acele persoane: sunt chiar extraterestru ??
Cand eu simt ceva, inseamna ca nu gresesc. Am o intrebare:
Cand simtiti indiferenta unei persoane, ce faceti? va faceti ca nu exista acea indiferenta(si credeti ca e doar o parere si "vi se pare") sau aveti tupeul, curajul sau (ne) simtirea de a intreba  "ce se intampla?".

14 comentarii:

  1. Imi pare nespus de rau, iti inteleg dezamagirea. Totusi, nu vrei sa facem schimb de locuri, tu in Romania, eu in Italia? :( :) :P
    Eu intreb cu tupeu, dar de obicei primesc ori un raspuns in doi peri, ori ma lovesc de tacere, ori de o minciuna cat Arcul de Trimf. Si acum ma refer in general, nu la o persoana anume...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Iulia mihai... raspunsul la intrebare??
    :))birocratia este mereu o problema....

    RăspundețiȘtergere
  3. @Summer apai nu stiu... sa facem, sa nu facem schimb. oricum as fi venit, sa imi mai vad colegii... neamurile, dar nu sa stau. cred ca am sa mai stau cativa ani buni aici!

    Eu nu intreb! pentru ca mi-e frica de raspuns :D prefer sa fiu lasul care nu vede, nu stie (dar simte) :-B Am invatat ca curajul ...de multe ori se plateste cu varf si indesat

    RăspundețiȘtergere
  4. @realbadpisi ... mare noroc ai.... poate gasesti raspunsul gresit!;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai.... zic ca birocratia a ajuns sa nu ne mai uimeasca, stim ce ne asteapta cand avem astfel de scapari. Cat despre intrebare.... cum adica (ne)simtirea??? In primul rand ca mi se pare normal sa spun ce gandesc si, desi stiu ca pierd de foarte multe ori, nu-mi pasa. Iar in al doilea rand...., nu cred c-as sta sa ascult lamentari sau scuze mincinoase. Daca am observat ceva, e clar ca e ceva, so.... au revoire! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. birocrația masii! :D ......
    Si nu ma mir deloc!

    RăspundețiȘtergere
  7. rabdarea o sa-ti fie rasplatita :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Orry ..si cand ma gandesc ca unii iau bani doar pentru a spune ca "nu am ce va face,veniti peste x luni" :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @QED eu am mereu ... o tona de dubii(problema de fabricatie!

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca si tu berbec nu te-ai uitat. :P

    Dar dupa ce se rezolva pe 5 nu poti sa mai vii?

    RăspundețiȘtergere
  11. @Bogdan Epureanu :)) il cunosti cumva pe unchiul meu? ca si el tot "berbec" imi zice(tata ii zicea lui, si el imi zice mie) :)))
    Da, pot sa vin, dar se schimba o gramada de chestii,trebuia sa vin cu unchiul; dar acum ma cam razgandesc, ca tre sa vin cu autocarele, se moare de cald, si vin singur,printre straini... si asta nu imi place! ....

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?