luni, 5 iulie 2010

Psiho ologia

E adevarat ca am vrut sa stiu modul de gandire a persoanelor.. dar am si stiut(din filme, si bancuri) ca un psiholog e mai nebun decat pacientul. Gluma sau nu .... acum incep sa cred ca bancurile si filmele...... zic adevarul !
Oricum, nu are legatura cu urmatoarea .... declaratie !

Acesta este unul dintre motivele pentru care noi, femeile, devenim infidele: frica abandonului si a singuratatii. Da! Ne e frica ca ne vei parasi si ne e frica de singuratate. Atat timp cat avem un plan de rezerva, aceste frici ale noastre, sunt eliminate. Tu nu ne poti face rau prin plecarea ta daca in secunda urmatoare iti putem umple golul.

Ma intereseaza parerea  voastra despre aceasta "afirmatie"!

20 de comentarii:

  1. neee! asta suna de departe a scuza...adica e ceva de genul: te-nsel, ca sa ma parasesti, iar atunci cand o vei face sa am cui sa ma plang.

    n-as adopta-o ca filozofie de viata:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot ca pe o scuza o vad si eu. E ca un fel de razbunare pentru ceva ce urmeaza sa se intample. Poate ca multe persoane aleg infidelitatera din teama ca si cealalta persoana face la fel si se gandesc ca atunci cand vor afla se vor simti mai bine pentru ca au facut acelasi lucru.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Camelia Bucur asta ziceam si eu! e ca si cum as zice.. imi tai venele, ca oricum o sa mor! =))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Alexandra pai e curios... de unde stie ca o sa se intample? i-a zis Mama Omida? :))
    Si daca cealalta persoana nu face asta??

    RăspundețiȘtergere
  5. Infidelitatea e doar un substitut al unei casnicii mult prea plicticoase. N-are nicio legtura cu anticipatia. Scuze de genul asta sunt ale oamenilor retarzi. No ofense. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. QED ... asta zic si eu! cum faci sa zici ca ai un amant.. pt ca stii ca actualul o sa se desparta de tine!??
    mai degraba recunosti ca vrei sa de desparti de actualul, si sa ramai cu amantul!

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca tot insisti sa aflii, am o parere foarte proasta! Unde ai gasit perla asta? Cine e tipa asta care se erijeaza in purtator de cuvant pentru toate femeile din lume? Dupa ce imi raspunzi, continuam sa discutam... Sunt extrem de indignata! :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Summer
    stai linistita.. ca o sa va spun cine este, ce meseria are... etc..(sau ceea ce zice persoana respectiva...pt ca nu o cunosc :D ) dar mai intai vreau sa stiu ce credeti... inainte sa va spun cine e si ce face persoana respectiva!(asa nu va poate influenta raspunsul ) ;)
    deocamdata trebuie sa stiti ca nu e barbat =))
    si nici nu vreau sa ii fac publicitate :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @Black Angel: Pai cred ca simti cand o relatie nu merge si te gandesti ca asta e unul dintre lucrurile cel mai probabil sa apara: infidelitatea. :D

    RăspundețiȘtergere
  10. @Alexandra am inteles dar nu e mai simplu sa inchizi relatia... decat sa pui coarne... si sa mai fii si considerata..... in diferite moduri!?

    afirmatia acestei persoane ... zice ca femeile inseala de frica sa nu fie parasite! deci poate de la inceput ea isi cauta unu de rezerva... pentru ca nu stie daca o sa functioneze;
    Poate e infidela 20 de ani... gandind ca o sa fie parasita... cum vine treaba asta?

    dar nu se complica sa faca functionanta relatia prezenta!
    pe ea mai mult o intereseaza urmatoarea relatie!?

    Daca relatia nu merge, o inchizi, daca o relatie nu merge, nici nu o incepi!
    dar in nici un caz nu pot gandi ca trebuie sa imi caut o amanta pentru ca oricand ma poate parasi!.... ce fel de joc e asta??


    si dupa toate astea.... imi dau seama ca ea a plecat chiar pentru ca aveam amante!... e inconcepibil!

    RăspundețiȘtergere
  11. Asa cum nu concep sa fiu inselata, nici eu la randul meu nu iau in calcul acest aspect. Nici nu se pune problema sa-mi insel partenerul. Dar daca celelalte femei asa procedeaza...inseamna ca sunt eu de moda veche si trebuie sa schimb ceva in modul meu de gandire! :P :(

    RăspundețiȘtergere
  12. @Summer si eu is de moda ruginita!.. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. @Irina Da... si dupa nu stie femeia de ce ia bataie... tot preventiv =))

    RăspundețiȘtergere
  14. Parerea mea e ca defapt este teama de a nu isi atinge scopu si planu. Teama de a nu se putea folosi in continuare

    RăspundețiȘtergere
  15. @Catalin Care scop? teama de a nu se folosi de ce?? de amant sau de actualul sot... sau ce o fi ??

    RăspundețiȘtergere
  16. @Black Angel - oricum, trebuie sa recunosti ce e calculata:)) s-a asigurat pe toate fronturile=))

    RăspundețiȘtergere
  17. @Camelia Bucur da ... prea calculata!! :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Sa scoatem din ecuatie femeia...un barbat de ce inseala?tot din frica abandonului si a singuratatii????

    RăspundețiȘtergere
  19. @Genny NU ... de asta mi se pare o falsitate!!! nu cred ca exista frica abandonului cand inseli !!!
    mai degraba risti sa fii abandonata daca inseli! deci cred ca vrei sa fii abandonata! din moment ce inseli!

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?