marți, 27 iulie 2010

Ce e mai frumos in viata?

Ce e mai frumos in viata decat un sarut cu dulceata..astaa.. adica ..
Rox imi aminti de GPS..  Ce e mai frumos in viata decat sa pleci in vacanta cu gps-ul si sa te pierzi? Sa cauti strada Soarelui Rasare, si sa nimeresti pe strada Padurarii
Pleci de acasa cu gandul ca tre sa te ungi cu crema protectiva,sa iti gasesti un loc fain ,  si sa fie apa calda, pe plaja in Hawaii..... iar dupa doua zile de verificat harta din toate unghiurile, de injurat pe Tom Tom de toate neamurile si sfintii, si dupa ce te gandesti sa te intorci acasa.... te trezesti pierdut prin muntii Padurea Neagra. Neagra din cauza injuriilor tale... pe care le aduci, fiecarei piese de masina, copacului de pe marginea drumului, lacustei care ti-a sarit in masina cand mergeai cu geamul deschis(si acum nu mai vrea sa iasa afara),si altor chesti pe care le vezi doar tu.
oricum... se stie ca si nea Tom Tom mai greseste strada.Mi sa intamplat, se vede ca cand i-au dat satelitii instructiunile, era beat, si a incurcat borcanele. Cine zice ca toate drumurile duc la Roma? e un mincinos! nu e adevarat. Sunt drumuri care duc la Milano, Londra, Paris, Cucuietii din deal, Cucuietii din vale, Burca, si altele.Sunt italiani... care pleaca de acasa cu gandul sa ajunga la Roma, si se trezesc la Napoli Pentru ca cand au luat autostrada, au gresit sensul .Eu cred ca astia ce fabrica masini... ar trebui sa le faca cu gps incorporat, un gps care stie tot,in cazul asta e si mai bun, pentru ca nu mai ai ghinionul de a avea discutii cu nevasta atotstiutoare :))))
-Bai zapacitule, unde draku te duci?  vezi ca ai gresit strada
-Cum fa sa gresec, adica eu fac strada asta de 30 de ani, si tu imi zici ca am gresit strada?
-Bai daca iti zic, ai gresit strada, uite, de exemplu ieri nu era masina aia parcata acolo!, si nici ghiveciul ala spart pe jos nu era, si nici ala cu toalele in mana nu era acolo! ai gresit strada.
- Da.... ala cu toalele in mana e un proaspat "fara-casa", la dat femeia afara din casa, de aia are toalele in mana, ghiveciul ala spart, i la aruncat ea in cap(dar nu la nimerit); iar masina e acolo pentru ca nu mai are cheile de la garaj, si e nevoit sa doarma in masina; deci nu am gresit strada..
Ajunsi acasa el zice:
-Vezi ca nu am gresit strada!?
-Da, dar pe partea cealalta ajungeam mai repede!
-Care parte?
-Pe la supermarket...
-Dar acu' pe unde ai venit?

9 comentarii:

  1. Nah... se stie ca femeile au probleme cu orientarea si cu logica; dar pe de alta parte compenseaza in alte privinte...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pfaaaiiiii, ce m-as rataci si eu prin Hawaii sau Muntii Padurea Neagra(taman pe la izvoarele Dunarii). :( :P

    RăspundețiȘtergere
  3. @Summer ai tu grija, ca nu-s semne stradale, nici net. Ai sa vrei sa mai gasesti drumul spre casa :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. :) hai sa recunoașteți! Femeile sunt indispensabile bărbaților!
    Merge?! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Orri Daca promiti ca nu ii faci capul toaca sotiorului tau in timp ce conduce masina.... merge ... sunteti indispensabile!;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Orry: Eu stiam ca indispensabili(e) se mai spune la izmene. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Hai sa vorbim despre.... cat de indispensabili sunt barbatii (indispensabili, in accepriunea Epureanului). Mai bine, nu. Am mers catre o destinatie de vacanta si, pt c-am mers mai multi prieteni, a trebuit sa fiu pasagera. Cine credeti ca era la volan? N-ati ghicit: un barbat. Si ce credeti c-a facut??? Ne ducea in alta tara, in conditiile in care programase GPS-ul catre Romania, nu catre destinatia de vacanta, dar nici catre tara respectiva nu ne indreptam. Deci n-as vrea sa va povestesc cat v-am injurat tagma, desi is constienta ca suntem toti folositori pe-aici, pe pamant, in vreun fel. Asa ca, nu-mi vorbiti de femei la volan. Vorbiti-mi si despre minunatii soferi care sunt, probabil, intimidati de glasul din GPS. Stiu ca ei is de obicei mai timizi, timorati, etc, dar chiar asa??? Noroc c-am fost vigilenta si-am facut un ocol doar de vreo 45-50 de km, c-altfel, adio vacanta! :))))
    Ca sa revin, m-as rataci prin Bora Bora si cred c-as ramane ceva timp acolo. Cat imi permite... religia si tsunami-ul, daca se afla prin preajma. In rest..., numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @QED eu nu vorbeam de femeie la volan, ci de femeia care sta in dreapta, dar care bate la cap soferul.... ca ea stie ca a gresit el strada... chiar daca nu a gresit =)) de femei la volan nici nu vreau sa vorbesc... ar fi un dezastru ;)
    Din proprie experienta am vazut ca mai degraba se pierde barbatul cand da ascult nevestei, decat daca e singur! femeia creda ce nu e aia strada, si prostul ii face placerea , si asa se pierde =))
    Mo ca el nu stie sa foloseasca GPS-ul, e altceva.. :))

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?