duminică, 4 iulie 2010

Trece timpul

Trecu si ziua de azi..... si se mai duse un an. Deci cum ziceam, fraza aia cu " ai grija ce-ti doresti, ca ti se poate intampla"   nu e adevarata(deocamdata pentru mine)... nu am avut tortul de vanilie cu cirese   :(   In schimb Mos Craciun s-a tinut de cuvant, si imi aduse cadoul mult asteptat :D. Eu cam incep sa ma supar pe timp! trece fara sa ma anunte, fara sa zica nimic... nici macar "da-te mai incolo ,ca tre' sa trec"
 Barem daca imi lasa ceva amintiri importante.... sa zic si eu ca in acel timp eram asa..... am facut aia,sau cealalta,bune sau rele. Nimic, se face ca nu ma vede, nu ma aude...nu ma cunoaste; trece ca Mutu....si ca surdu pe langa mine... sau poate chiar nu ma recunoaste
-Hoo ba.... unde te grabesti?
-Cum unde? am si eu treaba mea....
- Da dar imi apartii mie
-Ce vorbesti ma? cin te cunoaste?
-Cum cine ba? unde-i timpul meu?
-Care timp?
-Timpul ala in care sa ma laud si eu ... ca am facut, ca am dres... xxx xyz, etc.!
-Aaa cred ca stiu unde e!
-Unde-i ?
-La Sfantu-Asteapta
-Ce face acolo?
-Operatie estetica, schimbari!Dar acum .....e in coma; probleme..... complicatii!
-Pai si cand il gasesc?
-La Sfantu-Asteapta!

Asta e.... mai astept inca un an din viata mea inutila !

Ieri fu ziua mea :D

22 de comentarii:

  1. La multi ani si sanatate, toate mandrele pe spate! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi aaaaaaaaaaaaaaaaani! Mandrele sa nu stea numai pe spate ca isi turtesc fundul, mai schimbati pozitia :D

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Ehe, vezi, stiam eu ce stiam de Mos Craciun :) La Multi Ani si iti doresc ca in acest nou an sa ai parte de multe impliniri frumoase :) :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti doresc mult optimism, numai clipe fercite si sanatate maxima, La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulţi ani!! Să ai parte de tot ce poate fi mai bun!

    http://s4.hubimg.com/u/688235_f520.jpg

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai sa-ti zic si eu "la multi ani!". Si ca sa te consolez: timpul trece si la mine la fel de repede. Cateodata il mai retin visand, dar tot fuge cand apuca. :) Asa e viata. Trecem doar pe pamant si apoi nu mai trecem. Macar sa facem ce ne place! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Vlad Olteanu multumesc... dar cred ca pana sa cada mandrele pe spate va fi nevoie de ceva ... operatii estetice; Pitt ca model ar fi perfect :D
    Atunci sigur vor fi pe spate :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Irina multamesc ... normal ca schimba! sa fi vazut azi pe plaja...... la 10 minute se schimba pozitia ;ca altfel iesea fum din ele =))

    RăspundețiȘtergere
  9. @Alexandra daa :D l-as pupa pe Mos Craciun :-* (daca as avea ocazia) Multumesc si tie:-* Si eu as vrea sa am parte de multe impliniri frumoase, dar nu orice impliniri.... ci ceea ce imi doresc :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Ia te uită, azi dai de băut :D
    La mulţi ani, domle! Hugs şi tras de urech!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Summer multumesc : pana la urma gasesc eu o leaca de optimism... dar nu stiu cum sa ma feresc de pesimism... ca ala ma gaseste el pe mine, nu eu pe el :D

    RăspundețiȘtergere
  12. @Zenna multumesc ...si pentru tort.. :D

    RăspundețiȘtergere
  13. @QED multumesc
    problema e ca eu nici nu apuc sa fac ce imi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Iulia Mihai multumesc
    Pai cum e? eu dau de baut si tu ma tragi de urechi?
    pai de imi faci niste urechi de magar.... cine se mai uita la mine?


    Jack Daniels .. sau Johnnie Walker ?? =))

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani ţie ţi Americii..:)

    RăspundețiȘtergere
  16. hai la multi ani!
    stii tu foarte bine ce iti doresti, drept urmare eu imi doresc sa ti se intample ceea ce iti doresti!
    bafta si ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere
  17. @Clo multumesc si eu imi doresc... pacat ca ramane doar dorinta :(

    RăspundețiȘtergere
  18. La Muuuulti Ani !!! cu intarziere din pacate.....Iti urez tot binele din lume iar dorintele sa ti se materializeze !!! Multa sanatate si fericire iti doresc !!:)

    RăspundețiȘtergere
  19. @Genny multumesc multumesc :) sper si eu!!

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?