vineri, 30 iulie 2010

Zgarcitul (parodie)

Voi va-ti gandit vreodata cine a fost primul zgarcit? Cred ca nu.. atunci va spun eu cine ! Doamne Doamne! De ce? Pai e simplu; eu stau si ma gandesc asa , daca ai creat universul, si ai facut atatea planete.... de ce tu ai pus toti oamenii (si suntem multi... miliarde) doar pe Terra?  Si nu i-a pus doar pe oameni; cum nu era de ajuns, colac peste pupaza.... a mai facut si cateva mii de specii de animale; ursi, lei, broaste, tantari, paduchi, serpi, gandaci de bucatarie, popandai, dinozauri, mumii, limbrici, balene, virusi..si alte lighioane.... si i-a ingramadit printre oameni. Adica eu intreb.... de ce tu,nu ai luat ..oameni , animale...etc, si ai impartit in mod egal si pe cealalte planete? E ca si cum tu ai fi proprietarul unui bloc de 10 etaje, ai avea 20 de fii si fiice,  si ii ingramadesti pe toti in garajul de la subsol.  De ce? stiu eu de ce! de zgarcit ce esti. avarrrr, ca sa faci economie de resurse... sa nu platesti tva,  ...sau sa inchiriezi apartamentele!?
 Si mai e o dovada. Ca sa nu stim noi ca el a mai facut planete, le-a pus departe, sa nu se vada cu ochiu liber.... Daca nu inventa ala benoclu... nici ca nu ne dadeam seama de asta. E zgarcit, foarte zgarcit,
Fara sa mai zic, ca pentru crearea Evei, nu a vrut sa mai consume alt material, si a preferat sa ii ia din coastele lu' Adam. Am eu multe de zis, dar fiecare cu treaba ei

16 comentarii:

  1. Pai, am auzit eu de la niste extraterestrii ca doar aici ar fi conditiile prielnice :) Gen distanta necesara, plus temperatura... ca sa existe umblatori :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Iulia Mihai oare nu e el cel care a facut conditile??(apa,pamantul,copaci etc.)Da' sa gandit sa le ingramadeasca toate aici...:))

    RăspundețiȘtergere
  3. BA, stai linistit, nu te mai stresa, totul e facut cu cap, nimic nu e intamplator in Univers. :P

    RăspundețiȘtergere
  4. pai boss, tu-ti dai seama ce naspa era daca nu puteai sa ai si tu un animal de companie, acolo, o capra, o vacuta?!?

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Doamne Doamne asta probabil ca are si el "un apartament" preferat unde adora sa-si adune familia. Adica Terra ... si noi!

    PS- nu trebuie neaparat sa am dreptate ... ziceam si eu! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Din cate stiu eu (asa zice popa) "Zgarcitul" te va judeca la final. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiu eu bine religie, dar imi amintesc ca Doamne Doamne a creat doar doi oameni, n-a inghesuit prea multi, plus ca, daca era dupa el, ramaneau doar aceia. Asa ca ..., ma gandesc ca nu poate fi vorba despre zgarcenie. Ci despre egoism. Dar ii un subiect mult prea vast si, vorba ta.... " am eu multe de zis, dar fiecare cu treaba EI" :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Summer am eu dubii....e un haos :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @EO pai ce ... tu vezi ca amu toti caini vagabonti mor pe strada... is prea multi... si oricum era mai bine daca facea cum zic eu..... sa mai imprastie :))

    RăspundețiȘtergere
  10. @realbadpisy da, evaziune fiscala =))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Orry da :)) un apartament de 40 mp cu doua camere, unde iti tine familionu' de 20 de persoane :))

    RăspundețiȘtergere
  12. @molie ... nu mai apuca.... , la mine nu are fapte sa judece. nu am facut nimic in viata, nici bune, nici rele ;) deci nu imi fac probleme :D

    RăspundețiȘtergere
  13. @QED lasa ca despre chestia cu doi.... mai am de zis. aia e alta poveste. putea sa ii rareasca daca vroia.... sau sa faca si pe alte planete, sa mai ia de pe Terra, si sa duca pe Pluto :)) macar tantarii sa ii duca, si sa aduca mai multe femei, urate,Poate asa eram si eu mai fericit. :((

    RăspundețiȘtergere
  14. doar o coasta pt Eva? asta ca sa fie jumatatea lui Adam, "the one"

    RăspundețiȘtergere
  15. @Lilly :)) da , te asta nu e barbatul perfect. pentru ca partea aia care il completa o aveti voi

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?