marți, 6 iulie 2010

Faith-George Michael

Cat mi-as dori sa am 7 ani... ca atunci cand ascultam melodia asta.... fara sa ma preocup de acest "faith"... Mo stau si ma oftic;  vreau sa fiu copil, nu mai vreau sa fiu mare!..... ajunge
imi vine sa il iau  la bataie pe Gheorghe asta! numa el e de vina :((
 nici nu mai stiu  daca imi place melodia... sau o detest  :(  el indeamna la faith.... dar vad ca nu mai exista asa ceva pe pamant!Si nu mi se pare corect ca eu sa am, iar ceilalti nu



 Nu stiu ce probleme are azi blogspot ca nu arata comentariile.... mo le scriu si peste 10 minute nu mai sunt!!
 Dar va asigur ca comentariile voastre le primesc....prin email (sper sa se rezolve )

12 comentarii:

  1. Gheorghe asta e un cantaret bun si mi-a placut dintotdeauna, mai ales aceasta melodie, dar si altele. Acest Giorgio... cu nume grecesc, cred ca si originile le are grecesti are charisma. Si daca nu anunta ca e homosexual poate ca m-as fi indragostit de el. Dar e o cauza pierduta pentru mine, asa ca ma dau deoparte :) In schimb surprind o nuanta de tristete in vorbele tale si nu-i in regula. Sper ca-ti revizuiesti atitudinea. Azi se rade si maine se face la fel. Daca nu poti sa razi, zambeste macar! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @QED si mie imi place muzica lui.Nu stiam ca e homosexual... Eu ascult muzica. Nuanta de tristete?.. nuu e doar realitate, nu stiu sa zambesc.. si nici sa rad fara motiv.... :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Blogspot a innebunit azi :)) Cred ca abia acum a inceput sa-si revina :D

    Melodia aceasta intotdeauna imi aduce aminte de un serial simpatic, Eli Stone, in care George Michael si melodia au avut un rol foarte simpatic :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Blogspotul vostru nu si-a revenit nici acum, va recomand wordpress-ul! :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Summer wordpress-ul e mult mai limitat decat blogspot ;) am si wordpress dar nu il folosesc, nu imi place!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alexandra is curios sa vad ce e acest Eli Stone.. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Am si eu blogspot, dar nu am inteles nici pana acum ce vrea de la viata mea. Iti jur ca nu stiu sa umblu deloc la setarile lui. Atat pot spune, temele voastre sunt mai frumoase decat ale noastre, dar la ce-mi foloseste mie ca blogspotul are de toate daca eu nu stiu sa umbu pe el? Parca e in chineza, zau asa. :P

    RăspundețiȘtergere
  8. am aceasi problema cu ze comentarii... sa stii... cum am mai zis,are conductele sparte

    RăspundețiȘtergere
  9. @Summer cred ca e mai simplu blogspot! :D (si e si in romana) =)) in cateva zile am invatat toate minunatiile si setarile.... si mi-am si creat singur fatada :D blogspot nu are asa ceva ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Iulia Mihai Am observat!! ca am scris si eu ..... si dupa 5 minute dispareau.... noroc ca la mine nu s-au eliminat,le am pe toate, si acum merge blogspot

    RăspundețiȘtergere
  11. @Bogdan Epureanu Da , si stiu si de ce! pentru ca copyright nu permite vizionarea acelui clip pe teritoriul romaniei! ... si nu numai!

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?