miercuri, 7 iulie 2010

Psiho ologia ...3

Tot din seria "psihologie sau nebunie"... mai invatam urmatoarele :

Femeile cred ca aventura se justifica daca e vorba de iubire; barbatii, doar daca nu e vorba de iubire.
Astfel  ei spun: femeia, “dar l-am iubit” , iar barbatul, “dar n-am iubit-o”. Femeile isi sustin aventura atunci cand aceasta include dragoste pe cand barbatii, si-o sustin atunci cand nu implica dragoste. Femeile se ataseaza mult mai mult de amantii lor, motiv pentru care aventurile femeilor conduc mult mai des la destramarea cuplului decat cele ale barbatilor.

Femeile sufera de pe urma aventurilor, barbatii le savureaza.
Femeile au senzatia ca nu se mai descurca, ca lucrurile sunt mult prea complicate atunci cand trebuie sa intretina doua relatii, pe cand barbatii au un imbold semnificativ la stima de sine atunci cand primesc confirmarea faptului ca inca mai pot cuceri femei.
Cert este ca majoritatea femeilor chiar au grave procese de constiinta in urma infidelitatilor proprii.

Cu ultima fraza... chiar m-a dat pe spate! m-a terminat , am ramas fara cuvinte =))
atunci e clar ca ii place sa sufere!cand o femeie zice ca  "Femeile isi sustin aventura atunci cand aceasta include dragoste " si in acelasi timp "au grave procese de constiinta in urma infidelitatilor proprii." fara sa mai pun la socoteala ca mai si " trebuie sa intretina doua relatii"

 Eu nu stiu ce sa mai cred !! ca sunt plecate cu sorcova? sau mai potrivit ar fi cuvantul "masochiste"?
Adica intretii doua relatii, iti iubesti amantul... dar iti pare rau pentru asta? eu nu am mai auzit afirmatii de genul asta!

6 comentarii:

  1. suferi atunci cand iubesti, in rest... si cu inselatul prima data e mai greu, apoi merge de la sine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lilly atunci de ce inseli?
    normal..... dara ai facut rodajul merge automat!! ai dreptate! :))
    ca mersul pe bicicleta! pana te inveti :))

    RăspundețiȘtergere
  3. inseala fiindca sunt curve, si merita linsate

    RăspundețiȘtergere
  4. Mda... perfect punctat... nu prea mai e nimic de compeltat.

    RăspundețiȘtergere
  5. @alinropan ... nici chiar linsate!! dar pe aproape =))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Bogdan Epureanu finalul o sa fie pe cinste :))

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?