duminică, 18 iulie 2010

Renunt

A RENUNȚÁ renúnț 1. tranz. A nu mai dori; a înceta în mod voluntar (să mai vrea). A renunțat să participe. 2. intranz. 1) A înceta de a mai râvni (la ceva). ~ la anumite privilegii. 2) A se retrage în mod benevol. ~ la putere. 3) A înceta de a practica, de a exercita. ~ la un drept. 4) A înceta de a mai întrebuința. ~ la fumat. / 

cine zice ca nu e bine sa renunti la ceea ce vrei?
cine zice ca nu e bine sa renunti la a visa?

eu zic ca e bine! Nu pentru mine, ci pentru ceilalti! oricum nu dau importanta vietii mele, deci mai importanti sunt ceilalti.
Daca renunt, fac un bine altcuiva, (si poate chiar si mie)
 Mare dreptate are Gand Licitat in ultima postare...
Da, chiar renunt! La tot
  

6 comentarii:

  1. Abia cand renunti... atunci esti un invins :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Iulia Mihai . o fi; prefer sa fiu invins in acea situatie
    eu nu cred ca-s invins! mai degraba as zice... realitate, recunoasterea propriilor limite, si intelegerea faptului ca nimic nu este asa cum vrem, si visul e doar ceva ce ne dorim prea mult, si stim ca nu putem avea!
    Imi cunosc limitele! in plus, si "visul" imi zice ca e imposibil

    RăspundețiȘtergere
  3. Cam criptic postul asta, nu am inteles mare lucru, te rog sa-ti revizuiesti atitudinea! :( :P

    RăspundețiȘtergere
  4. @Summer mai bine ca nu ai inteles ;) nu e critic.
    Ti-am mai zis cum sta treaba cu revizuirea atitudinei! Pentru asta e nevoie de un miracol, ceva ce rar se intampla pe pamant( si ma indoiesc enorm ca o sa existe si asta); sau miracolul "M.M."
    Singur nu pot sa schimb nimic!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar l-am numit criptic, nu critic! :(

    RăspundețiȘtergere
  6. @Summer scuza-ma.... ma grabeam, si am citit rau! :D
    Da , criptic chiar este!

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?