miercuri, 10 februarie 2010

Leapsa cu initiala prenumelui (pe cocotate)! :)

 Si ca sa nu stam degeaba si sa ne plictisim.. am hotarat sa preiau o leapsa....de la GMX

1. Prenume: Constantin,Costel,Cosmin,Costica(asa am fost chemat pe unde am hoionarit)
2. Cateva cuvinte din 4 litere: calm, cant, care, cine, casa, cult, cand, crin
3. Nume de baiat: Costache
4. Nume de fata: Crina
5. O ocupatie: Controlor..Croitor..
6. O culoare: Crem
7. Ceva ce sa porti in viitorul apropiat: ....Chevrolet Corvette C6 (as vrea eu :) )
8. Un nume de mancare: Ciuperci fripte!!??
9. Ceva ce gasesti in baie: Cada , Creme (de diferite tipuri si culori)..etc.
10. Un loc: Canarie(insule!)
11. Un motiv pentru intarziere: Ceasul (a sunat cu 4 ore mai devreme si m-am pus inapoi in pat ..)
12. Ceva ce ai urla: cucu-rigu ..(dimineata)(sunt multe dar nu le pot scrie :) )
13. Un titlu de film: Crank (1 si 2 ..pt cine nu le-a vazut.. sa le vada ca sunt faine!!)
14. Ceva de baut: Coca-Cola
15. Un grup muzical: Capella, Chemical Brothers, Coldplay etc...
16. Un animal: Cal
17. Nume de strada: Curcubeului
18. O marca de masina: Chevrolet
19. Titlul unei melodii: Cheri Cheri Lady (Modern Talking)

Leapsa este pt:
...BellaMirra  
Man vs. Voman
Theodora0303
Vania
al2lea
Nea Costache

2 comentarii:

  1. Să vedem când ar fi vreme de strecurat...

    RăspundețiȘtergere
  2. @black angel
    badea vorbea despre tiberiu lovin. ideea a plecat de la chinezu. eu am oferit spatiu publicitar, altii au oferit diferite premii ... daca ala textul inseamna ca a modificat textul , era scris : "si ca el mai sunt alti cretini".
    off topic: badea se cearta cu tibi lovin de la o perioada ...
    eu am pus la licitatie un autograf de la adrian diaconu

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?