miercuri, 17 februarie 2010

De ce iubire?

 E prima data cand pun poezii pe blog......aceasta fiind creatie personala.... Am fost indemnat de o persoana speciala ,sa o public.... asa ca am publicat-o !!!!.....

                DE CE IUBIREA ?

Am doar o intrebare,de ce iubirea-i chin?
Mai bine zis,cireasa ..cu gustul de pelin
De ce iubirea asta te face sa te stingi?
Atunci cand ti-e aproape ,dar nu poti s-o atingi

Poti cauta in carte, poti cauta in lume
Dar nu simti niciodata ceea ce ti se spune
nici dragostea citita..nu poti sa stii ce este
ramane doar ideea ...cuvantul din poveste

iubirea daca-i blanda de ce nu imi da pace
mereu ma amageste si-i place sa se joace!
iubirea-i ca un jug  care il duci in spate
ai vrea sa scapi de el..incerci,dar nu se poate

o intrebare am..de ce e chin, iubirea
atunci cand se dizolva  si-ti da dezamagirea
precum o inghetata ,,in mana altuia
o vezi,ai vrea s-o gusti.. dar nu o poti avea

mergand pe strada parca..iubire-i peste tot
doar ca la mine-n suflet iubire nu-i..,ci foc
atunci stau si ma-ntreb ..iubirea ce rost are
cand nu e declarata ,si inima te doare

                                             Black Angel Costel

28 de comentarii:

  1. COSTELE, E UN INCEPUT, MAI INCEARCA ... ai si versuri bune ... deci daca incerci mai mult, poate fi si mai bun
    ps: e o parere personala

    RăspundețiȘtergere
  2. @Bogdan....multumesc..... pai eu nu-s poet... imi veni asa intr-o seara sa scriu..... ca am alta meserie.... dar am sa incerc sa fac cat mai faine..

    RăspundețiȘtergere
  3. Intra-n ,,reteaua literara``4000 de scriitori, poeti,critici literari.Faina poezie
    cu respect

    RăspundețiȘtergere
  4. @sorin andreica va multumesc .s si pentru invitatie si pentru ""Faina poezie
    cu respect""

    RăspundețiȘtergere
  5. Tot ceea ce este frumos costa ... inclusiv iubirea , ne costa un chin :)
    Complimente pt poezie !

    RăspundețiȘtergere
  6. @hime multumesc........si cand ma gandesc ..ca unii isi bat joc de ea!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. wow! superb! ador poezia. ai zis ca e prima data..sper ca nu ultima >:D<
    mai ales ca seamana cu ale mele ;;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce sa-ti mai zic aici? Am vorbit in casuta aia din dreapta...
    Cert e ca ne-ai atatat cu una, ne-ai intins un deget, noi vrem toata mana. Ti-am zis eu cum e cu satisfacutul cititorilor. Si stii ce-i mai ciudat? Nu sunt o fana a poemelor dar asta mi-a picat cu tronc. Vreau sa-l salvez in pc (poemul). Zi-mi, te rog, cu ce nume sa-l semnez? Black Angel sau pentru creatii folosesti alt pseudonim?

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu s-ar putea spune că-ți lipsește talentul.
    Mulțumesc pentru solidaritate.
    Deși nefericiții cronici nu merită atenție.

    RăspundețiȘtergere
  10. Costele, iti descopar si o alta fateta: aceea a poetului! Felicitari si...continua! O faci bine si...mai asteptam!

    RăspundețiȘtergere
  11. @BellaMirra...multumesc, si tu scrii poezii frumoase.....poate ca o sa mai pun!!

    RăspundețiȘtergere
  12. @d.ra Terra Radu multumesc de compliment......Poemul daca iti place.. il poti lua!! deja l-am semnat!! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Gabriela Savitsky va multumesc...problema e ca talentul nu il am mereu... dar cand imi vine....nu mai am loc de el!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @Nea Costache multumesc...... sunt multe de descoperit :) am sa mai pun .... multumesc de incurajare!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. frumos, foarte frumos... ia uite ca mai exista si masculi sensibili... :)

    RăspundețiȘtergere
  16. @clo..multumesc..... sunt ..sensibil,romantic, etc...si modest.. :) ...

    RăspundețiȘtergere
  17. Interesanta poezia...destul de draguta as putea sa spun..tine-o tot asa

    RăspundețiȘtergere
  18. mi`a placut foarte mult .. felicitari .. si mie imi scrie prietenul poezii :x

    RăspundețiȘtergere
  19. @Pisi Multumesc...norocoasa tu,ca are cine sa iti scrie......norocos prietenul tau, ca are cui sa-i scrie!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Costele, ai fost pana acum apreciat de doi oameni de litere, nu-ti spun care (nu, nu te gandi si la mine, sunt inca invatacel)! Inca o data felicitari si...mai vreeem!

    RăspundețiȘtergere
  21. @black angel,
    eu o spun pentru a ajuta, dar si pt ca aleg sa fiu sincer, chiar daca unora nu place acest lucru ... nu sunt ca altii sa spun oau e super e cea de cea ... si la spate sa rad, sper ca intelegi ce vreau sa spun :)

    RăspundețiȘtergere
  22. @Nea Costache... Imi cam inchipui cine sunt cei doi oameni de litere!! :) :) In plus,si matale esti om de litere!!! dupa 20 de romane!!!
    Acum vreau sa ma bucur de acest succes..pt mine e ceva nou... si e pozitiv...Multumesc inca o data!!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. @Bogdan
    Sigur ca inteleg...cum ti-am raspuns si la primul comment... eu nu sunt poet;nu ma cred Eminescu ,nici Creanga ,nici Cosbuc ..nu sunt nici prozator.Mi-a venit intr-o seara cuvintele in minte ,si am scris-o......BellaMirra ma indemnat sa o public.....atat tot..Oricum ..criticile sunt intotdeauna creative... multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?