vineri, 12 februarie 2010

DNA-ul

Intr-o zi alerga melcu' de nebun prin padure ....... il opreste ursu'
ursu' - ce faci ma?unde draku fugi asa?
melcu - baa .. vine DNA-u'..criza...probleme ..lovelele..de unde ai de unde n-ai ..tre sa le dai....nu vezi!?? eu cu casa,nevastamea casa,fiumiu casa,..toti cu casa..ne ia astia tot...
ursu - ba asta are dreptate.. eu blana,nevastamea blana, fii mei blana.. toti cu blanuri ca lumea pe ei... cred ca ma ia si pe mine!
....O taie si ursu' la fuga prin padure cu melcu',, la un moment dat ii opreste strutu!!
strutu' - baa une alergati asa ca disperatii??
ursu' - n-auzi ba ca vine DNA-u'
strutu' - si ce ba?
ursu' - pai e criza....nu vezi!?..melcu cu casa,nevastasa cu casa,toti cu casa.....;eu cu blana,nevastamea blana,,toti cu blanuri..ne jupoaie astia de vii ..
N-apuca sa termine ursu de zis ..ca o ia la fuga si strutzu.....................alergand prin padure,se intalnesc cu maimuta.
maimuta - ba unde fugiti ma?
strutu' - ba belea mare..vine DNA-u..
maimuta  - si?
strutu' - cum si baa?! eu traiesc pe picior mare,nevastamea pe picior mare, copii pe picior mare.... ne ia astia  tot!
De frica o ia si maimuta la fuga.....................fuge ce fuge ,si se opreste..
maimuta - ..ba ,da eu la ce draku fug!?? eu in curu' gol,nevastamea in curu' gol ,fiumiu in curu' gol............

2 comentarii:

Ce imi povestesti?