vineri, 26 februarie 2010

Maidan...personal!!!

Astia sunt maidan-ezii mei!!!!!!



WILLY CEL PUTUROS!!!

Da Pictures


WILLY PUTUROSU'.... SI ZUZA NEBUNA

Da Pictures


JACKIE SI FLORICICA

Da Pictures


FLOAREA SI GHEORGHE

Da Pictures


JACKIE 2.... SI JUMA' DE FLOARE

Da Pictures


ALBATROS-C SI PLEOSC

Da Pictures

22 de comentarii:

  1. Astea sunt animalele tale?
    JACKIE SI FLORICICA sunt superbi.
    Imi place foarte mult si ALBATROS-C SI PLEOSC (calul)
    Banuiesc ca toate animalele au ramas in tara. :)
    O sa te trec in blogroll.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Theodora0303...daaa ... mai am si alte natii de aimale... adica am avut!!soricei, pisici, papagali, porumbei cu "parul"cret, :).
    Multumesc..

    RăspundețiȘtergere
  3. Ufff :X ce draguti sunt toti...

    RăspundețiȘtergere
  4. @skizzukshark .. foarte!!!!
    multumesc de vizita!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Zuza nebuna...imi place cel mai mult..:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Dar stiu ca ai o intreaga menajerie! Sa-ti traiasca!
    Costele, te asteapta o surpriza pe blogul meu:
    http://www.neacostache.com/2010/02/27/azi-gheorghe-zamfir/

    Un sfarsit de saptamana relaxant!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce faci !spune si la audi5 cum e ala lemndefier?

    RăspundețiȘtergere
  8. @Gmx da... si ghici de ce i-am dat numele asta!!! cu cat era mai mica .. cu atat facea mai multe belele!!! ..un dezastru!! :) :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Nea Costache.. multumesc..Si multumesc inca o data de surpriza!

    RăspundețiȘtergere
  10. @brankardierul......simplu.. e mai tare lemnul meu de ...fier,decat fierul dansei ............de plastic!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Florica e cel mai frumos, cel mai rasfatat

    RăspundețiȘtergere
  12. Auuuuuuuuuu!
    Sa-ti traiasca!
    Frumos cal!

    Au loc toate?

    RăspundețiȘtergere
  13. @Petrisor ai dreptate... mie mi-a placut cel mai mult..Floricica... stii cum e .. fiecare din familie ..a avut preferatul lui!!! :) :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @molie.. multumesc de vizita..
    da ...animalele sunt mereu frumoase... (mai putin atunci cand fac prostii... :) ) Am si loc!!! inca mai incap vreo duzina de animale!!

    RăspundețiȘtergere
  15. ALBATROS-C SI PLEOSC frumos calut...dar oare la ce se gandea......sau era suparat

    RăspundețiȘtergere
  16. @gctinvalentin Apai il cam necajeau mushtele!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. i-ai facut vedete!
    sunt simpatici foc!

    RăspundețiȘtergere
  18. @Freya daa.. vedete.... multumesc....si eu tre sa ma fac vedeta!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Îl vreau pe Jackie 2. Ce zici, mi-l dai? :P

    RăspundețiȘtergere
  20. De-am fi mai aproape, ti l-as fura pe Gheorghe!

    RăspundețiȘtergere
  21. Mai, dar animalutele tale, le-ai pus nume umane!

    RăspundețiȘtergere
  22. scuzati intarzierea

    @AlbastruVolatil ... nu pot.. ca e a lu' sora mea!! :) :)


    @Nea Costache .. he he he ... nu se poate fura!!! :) :)
    stii matale cum e cu numele... daca nu am avut fantazie in acel moment!!!!.. am pus nume umane
    ca erau asa de iteligenti....si tare mi-s dragi! :) :)

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?