duminică, 14 februarie 2010

Inca o leapsa

Ieri am primit inca o leapsa ...... de la  GMX
 
Principala trăsătura a caracterului meu: ..cam dificil..
Calitatea pe care o prefer la un bărbat: inteligenţa
Calitatea pe care o prefer la o femeie: sinceritatea
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: maturitatea
Principalul meu defect: ....nu stiu sa mint
Ocupaţia mea preferată: experimente pe propriul computer...sunt si altele, depinde de perioada!!
Visul meu de fericire: ...sa fiu fericit!! sa traiesc asa cum stiu si cum vreau
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: tradarea
Ce-aţi vrea sa fiţi: ...o pasare... o vrabie...libera
Ţara în care-as vrea sa trăiesc: Canada
Culoarea preferată: rosu foc
Floarea preferată: trandafirul
Pasarea preferată: colibri
Prozatorii mei preferaţi:.........nu prea am...
Poeţii mei preferaţi: Mihai Eminescu ....
Eroul meu preferat: Jackie Chan
Eroina mea preferată: nu prea am...
Compozitorii preferaţi: ....nu imi vin in minte..
Pictorii preferaţi: Picasso, Van Gogh

Eroii din viaţa reală: parintii mei!
Eroinele din istorie: Giovanna D'Arco
Băutura şi mîncarea preferate: cafeaua,  coca-cola, fructele de mare,cartofi prajiti
Numele preferat: ..nu am..
Ce detest cel mai mult: gelozia, minciuna,prostia,
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: toti papii
Fapta militară pe care o admir cel mai mult: niciuna
Darul natural pe care aş vrea să-l am: să fiu invizibil
Cum aş vrea să mor: oooo  pai nu mi-oi face planu acuma!!
Starea de spirit actuală: deluzie
Greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă: greşelile recunoscute  (sunt pe jumatate iertate!)
Deviza mea: ""Bogatia unui om consta in cantitatea lucrurilor de care se poate lipsi!"""




Dau leapsa urmatorilor: Vocile din capul meu  , o lume perfecta

12 comentarii:

  1. Sper că nu te superi că îţi spun, dar..ai uitat să specifici de la cine ai luat-o..(cu link)..
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. costel, poti modifica si l-a mine ca ma mutasi pe hobbitu.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Bogdan... ok esti deja .... trecut cu ro!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Referitor la ocupatia ta preferata, apelez la tine :D
    Acum ceva timp mi-a fost recomandat un program (parca program era!?!?!) care memora toate setarile de la Mozilla Firefoz, astfel incat dupa formatarea pc-ului, cu ajutorul acelui program imi aparea Firefox-ul la fel cum il aveam inainte de formatare (setarile facute, comenzile rapide, suplimentele descarcate pentru el, tema si toate prostiile pe care le mai am).

    Ajuta-ma si spune-mi cum se numeste programul. Atunci n-am bagat prea tare de seama, gandindu-ma ca n-o sa-mi ia mult timp sa refac firefox-ul insa, in timp, s-au adunat mai multe si ma tem ca-mi va lua ceva mai mult timp sa-l refac. Am nevoie de acel program. Help! :-s

    RăspundețiȘtergere
  5. @Terra V-am trimis raspunsul prin email........oricum am de gand sa mai adaug o pagina pe blog ...specifica ..pt asistenta software ..pt computere... in limitele informatiilor mele!!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Terra in orice caz ..daca ati formatat pc-ul inainte de a face acel back-up ..nu se poate face nimic... acum puteti folosi programul doar pentru a crea un backup cu toate setarile si suplimentele ...etc. din prezent ...(pt a putea ripristina aceste setari...in viitor cand veti formata computerul......) In plus va trebui sa faceti acest backup pe un cd ... Pt mai multe informatii ma puteti contacta prin email sau prin messenger-ul blogului!

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti multumesc. Raman datoare.
    Apropo, tutuieste-ma! Am doar 19 ani :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Faine raspunsuri Costele! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Nea Costache multumesc........m-am gandit prea mult la ce sa scriu .. ca am uitat sa pun link-ul ..de unde am primit leapsa.... :)

    RăspundețiȘtergere
  10. rosu sau foc? :))
    vezi ca mi-ai furat culoarea :P

    RăspundețiȘtergere
  11. @Bellamirra ....rosu-foc....ca culoarea focului din inima!... :x

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?