luni, 14 februarie 2011

Sf Valentin

Ce e? Daca ma intrebi cine e.. sau ce a fost,nu stiu!Nu am naravul sa caut prin biblii, sau in alte parti informatii despre sfinti,pentru ca calendarul e plin de sfinti. Sunt asa de multi incat nu mai ajung astea 365 de zile,asa ca au pus si cate 5 sfinti pe zi. Unii mai importanti,altii mai putin importanti.... sfinti sa fie.
Daca stau sa ma gandesc, sfintii aia tot oameni au fost, nu au facut minuni,si cred ca orice om ar putea fi sfant, depinde de ceea ce face. Nici pe Valentin asta nu l-am controlat...sa vad ce a facut; dar am impesia ca deja is prea multi.
Nu am inteles de ce trebuia sa se faca ziua indragostitilor odata cu sfantul asta... ( ca nici nu e ceva romanesc)
Dimineata in autobuz... doua fete vorbeau, cica si-au facut parul ieri pt ca e sf Valentin! Ma lasi? Unde mai pui ca astea doua aveau circa 13 ani! ce stiu ele despre dragoste?  eu am 25, si abia acum vad ce este :)).
Dar nimic nu ma mira in societatea de azi,in care o sarbatoare e mai mult stres decat sarbatoare in adevaratul sens al cuvantului(unde orice sarbatoare are si un scop economic.)
Si eu mi-s indragostit(rau de tot), dar ziua mea e in fiecare zi; nu neaaparat azi, sau de ziua indragostitilor.
O iubesc in fiecare zi, nu doar de sfantul "nustiucine", si ii zic asta de 5 ori pe zi, pentru ca nu ma pot abtine, pentru ca o iubesc.

11 comentarii:

  1. Zenna Eu te iubesc mai mult :*:*:*:*:*:X:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubirea e pretutindeni, trebuie doar sa ai timp sa o vezi..., in zilele noastre mai greu cu manifestarea... E foarte bn ca ii arati si spui prietenei tale ca o iubesti!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Bianca :D macar atat sa fac :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Nice da :D pentru ca merita :X:X:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa este , iubirea ti-o exprimi oricand nu intr-o zi imprumutata de la altii pe care o sarbatorim fara sa stim istoria ei macar . Mie personal mi-a adus mai mult rau decat bine ziua de ieri.Cat despre acele fete ... sigur nu stiu cu ce se mananca viata . Chiar daca am doar 18 ani am trecut prin multe incercari care m-au maturizat poate mai devreme de cat era necesar , dar ma bucur ca stiu sa ma descurc in viata in comparatie cu " rasfatele lui taty " . O seara placuta in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  6. @Seele Wuste
    Unde dispari mereu?
    Incearca si ele sa se creada adulte

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari indragostitilor ce-si arata dragostea unul altuia, zilnic! :D

    De cand iubesti nu ti-ai schimbat numele in
    White Angel? ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Gabriela Elena ... nu l-am schimbat.. ca inca am o parte diabolica inauntru :D

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?