joi, 17 februarie 2011

FRUMOASA si bestia

Am vazut "filmul" de la Disney si mi-a placut. Dar cred ca imi place mai mult filmul meu :D pt ca e mai real.Si pentru ca imi place mai mult frumoasa mea .
 De cate ori ii zic ca e frumoasa... zice ca ei nu ii place ... ca nu e frumoasa . Imi vine sa ~x( ma dau cu capul de perete ( dar nu au facut aia figuranti smiley care sa se potriveasca)
 Zice ca mereu o deochi... Pai normal, cum sa nu? am ochii verzi... in plus, cum sa rezist? cum sa nu iubesc zambetul ei? cum sa nu fiu  hipnotizat de acesti ochi superbi? :D

Frumoaso, pentru mine esti perfecta, si te iubesc pentru ceea ce esti.  :*:*:*:*:*:*:*:X:X:X:X:X:X:X

Uitasem sa zic ca eu sunt bestia din film :D

19 comentarii:

  1. Hello Shrek, my love... Fiona here! :)) :(

    RăspundețiȘtergere
  2. @Zenna eu tot te iubesc la nebunie :X:X:X:X:X:X:*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Să vezi tu ce bătaie îi dau eu Zennei. Oricum i-am promis-o de ceva vreme. Ea ori n-are oglinzi în casă, ori toate ce le are reflectă imagini opuse realității.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Diana te rog sa nu o bati :( e prea frumoasa ca sa merite bataie, si pana la urma o iubesc... nu vreau sa se atinga cineva de ea :D

    RăspundețiȘtergere
  5. uh declaratii pe aici :D Like it :x Nu conteaza cum se crede ea sau cum o cred altii e frumoasa ta si tu frumosul ei si atat conteaza ,voi, nu restul lumii :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Iulia Mihai da :D multa multa :X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Zenna, BA are dreptate si nu-l mai contrazice: esti frumoasa!

    @ BA, si tu ai dreptate, bestie ce esti....Hmmmmm....la tine ar merge mai multe tatuaje....

    RăspundețiȘtergere
  8. frumosi amandoi :) si dragostea voastra la fel :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Dragos FRD Eu am intotdeauna dreptate =)). Chiar as fi curios daca ii plac tatuatii :D

    RăspundețiȘtergere
  10. @Lilly ms :D sper sa dureze o vesnicie(dragostea) :X:X::X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu are întotdeauna dreptate! Am şi eu!
    În prima poză eram extrem de obosită, avusesem examen în ziua aia şi dormisem doar două ore că stătusem să învăţ... iar în a doua... e webcamul idiot şi mă arată verde... :-((

    Oricum, mulţumesc tuturor, sunteţi nişte drăguţi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu zic ca sunteti amandoi frumosi si modesti. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Mai Costele, scuza-ma ca nu-ti dau dreptate: Zenna nu-i frumoasa (moamaaa, ce injuraturi imi iauuu!)! Nu-i frumoasa, zic eu, e un ingeras de fata! Merita s-o iubesti, va meritati unul pe altul! Iubiti-va mai copii, iubiti-va vesnic dragilor!

    RăspundețiȘtergere
  14. Pai ce sa iti povestesc? Mi-am bagat nasul prin povestile tale si ma impresioneaza tot mai mult, de la o pagina la alta povestea voastra, a ta si a Zennei. Ma uitam la pozele cu voi impreuna si stateam minute bune sa imi umplu sufletul cu voi... Pentru ca priveam un miracol. Al iubirii. Sa aveti mereu grija unul de celalalt, fiindca nici nu aveti inca habar cat de norocosi sunteti! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. @Nea Costache ingeras stiu sigur ca e:DSi o iubesc mult mult de tot :X::X:X

    RăspundețiȘtergere
  16. @soniarauss Pai chiar miracol :D si ma bucur ca mi s-a intamplat. Nu mai vreau altceva decat pe ea8->

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?