marți, 8 februarie 2011

Scrupulosilor

Da,cum sa fii scrupulos bre?? nu exista! Pai...daca nimeresc o fata virgina? nu e posibil sa fiu scrupulos... tre sa fac in asa fel incat sa am scrupula mica de tot, adica .....stiti voi; nu vreau sa aiba o impresie gresita! Important sa nu imi ceara sa ii arat daca-s scrupulos sau nu... ca nu e posibil!
Mo am inteles eu.... la ce se referea, cand ma chema sefu... sa vin la masa..:
"treci la masa, fara complimente... si fara sa iti faci scrupule". Clar... ii era frica de mine; pt ca la masa eram eu, el... si alte 3 femei(nevasta, si doua dintre fete..) Se gandea ca imi fac scrupula prea mare si ajungeam sa le gadel ....in partea cealalta a mesei =))
Deci...am nasul mare... (foarte scrupulos) ;) ;  si mi-e cam frica... ca ea e cam micuta de masuri.... si poate is prea scrupulos pt ea.Adica... stiu ca tre' sa o menajez pe ea, dar sa nu fiu scrupulos...?Adica.. m-am zapacit
Iubito, te intreb pe tine, preferi un barbat scrupulos? sau ...
Voi sunteti scrupulosi?

( scuzati...  pentru cei ce ati citit pana acum.... sa stiti ca "r"-ul ala ...nu l-am omis intentionat, chiar nu s-a tastatiar acum am recitit si am modificat)

 

11 comentarii:

  1. Aberezi??!??
    Eu zic sa nu fi scrupulos, sa fii normal. Da mai bine si nu e dureros, la naiba! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @QED se vede ? =))
    apai..ce sa fac? nu stiu daca sunt sau nu scrupulos, dar incerc :D Lumea zice ca imi fac prea multe; si nu ajung nicaieri asa... :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulia Mihai =)) stiu...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Zenna si eu te vreau pe tine :X:X:X:X:*:*:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa vina primavara...restul chiar nu mai conteaza. :P :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca vad ca predomina inimioarele, este bine, pe-aici, nu? ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Costele, pentru tine si cititorii tai, doua articole spre reflexie:
    http://www.neacostache.com/2011/02/10/romani-sa-%C8%99tergem-lacrimile-din-ochii-unei-mame-%C8%99i-a-gemenelor-ei/
    si
    http://www.neacostache.com/2011/02/12/o-mama-i%C8%99i-striga-disperarea-s-o-ajutam/
    Putem sa ajutam cumva?

    RăspundețiȘtergere
  8. @Nice o sa vina :D
    @Gabriela Elena normal.. e foarte bine...
    @Nea Costache ma gandeam eu :))) ca ar fi prea multe scrupule :))

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?