joi, 11 martie 2010

Cei mai frumoşi ani I

Cei mai frumoşi ani din viaţa mea au fost ultimii ....doi ani de şcoală.
Distracţie..non stop...cel puţin pentru mine,că colegii mei .. cam toţi mă blestemau... Venise în şcoală.. ca maistru  reparator să repare tot ce noi derbedeii aştia mai mari stricam!! (geamuri sparte din cauza fotbalului.. că terenul  avea plasă de protecţie joasă; băncile pe care le scoteam din cuie.. numa ca să fim noi ..bengoşi....).. unu mai nou.
Când am dat ochii cu el prima data..uiiii bucurie mare!! .. Era Petrica C.. prieten de familie.
A fost de ajuns să mai schimb câteva fraze cu el.. şi după .. eram deja "angajat" în atelierul lui..Făceam 2 ore de şcoală şi 4 le pierdeam  "reparând" bănci..........ne făcusem planu:

eu -Petrică.. dacă ai nevoie de mine.. vii şi mă anunţi..în pauză.. şi îi cer eu voie la maistru meu... că mă am pe bune cu el.. (maistru meu de practică era un om bun... se împăca bine cu toţi.. mai ales cu domn' director... când se opreau la bar amândoi!!)...... dar dacă cumva mă vede directoru', îi zici că mă întorceam de la budă... şi m-ai oprit să te ajut!

P - Gata Costică!.. da sigur te lasă maistru? că nu vreau să se ia de mine... de să mai duce şi la director!!
eu - Lasă nu-ţi fă probleme.... mie în cel mai rău caz îmi zice" Bă da tu ce p_z_a matii faci afară? de ce nu eşti la ore' "..  în rest  nu face nimic
P - Fii atent... mie mi-a dat directoru.. cămăruţa aia de lângă atelierul vostru de practică, să fac acolo atelierul meu!

Asta a fost toată dichiseala... că după ...câteva săptămâni, făceam orele doar la el în atelier (bancuri,cafele,glume cu fetele,muzică,împarţeam paharele cu maistrul meu de practică)
Profesoara de teorie venea şi mă lua  de la Petrică din atelier, că ştia unde hoinaresc!! (profesoara.. era şi ea de treabă, că avea vreo 37 de ani, era nemăritată :) ...avea maşină, cu care mă ducea şi pe mine acasă :) că locuiam aproape.. eram şi neamuri...)   O cheamă Carmen

C -Petrică.. e aici disperatu' ăla??
P -Care disperat?
C -Cum care.. ăla de-l plăteşti tu să chiardă timpu  cu tine!!  Costică!.... şi îmi mai e şi neam... mă fac de râs cu el.                        ( eu ieşeam din spatele uşii)
C -Hai mă disperatule... vino la oră.. măcar la ora mea,.... la celelalte poţi să te duci să te spânzuri dacă vrei!
Petrică.. nu-l mai ţine pe ăsta aici.. că îl înveţi cu nărav... ce faci dacă vine directoru şi îl găseşte aici?
P - las că nu vine... şi dacă vine.. îi dăm de beut!! (Petrică se ţinea numa de glume!!)
C - Bă tembelilor .. de ce-i aici bar??... hai mă la oră .. că numa prostii înveţi cu ăsta!..

Cu maistru de practică era altceva... că stăteam toţi la taclale... cu paharele în mână!!.. care cu cafea.. care cu vin.... chef... (şi directoru prinsese năravul de a ne face câte o vizită pe zi!!)

Nu zici că într-o zi... dispăruse o colegă!! unde crezi că era?? .. în  atelier.. cu Petrică!... mi se părea mie că e lumina aprinsă!! (ăsta era semn că e cineva înăuntru!)  şi era şi uşa închisă cu cheia!!.. am stat şi eu  la pândă!! .. nu zici că a ieşit fata cu un surâs pe faţă..  mamă mamă!! toată fericită.. si roşie la faţă!

eu - Fi-ţi-ar mustaţa al dreaku Petrică... că directoru te caută pe afară .. ca să schimbi giamu la clasa I şi tu te joci cu fetele... ce făceai acolo??
P- Bă taci din gură nu zici nimic...îi arătam burghiul!! iote îţi las o cheie de rezervă... da nu zici la nimeni şi vezi să nu te vadă careva când intri  că ne pârăşte la director.....că nu tre să vă dau cheile vouă că voi furaţi tot!
..ok... (mă gândeam că am să pun şi eu de vreo mămăligă!!)

26 de comentarii:

  1. foarte tare :)) :)) =)) hai ca m`ai facut sa rad

    RăspundețiȘtergere
  2. ....asta nu e nimic.... e un fel de sinteza... scurta... ca nu am rabdare sa scriu cu diacritice!! ..dar daca era mai in detaliu... era si mai si!!! .. :) :) :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hahahah :)) Foarte tare :) Intr-adevar, anii de liceu au fost cei mai frumosi :) Cate trasnai mai faceam :):):)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Alexandra...la mine numa' liceu nu a fost!!! :) :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alexandra... doar distractie.... :) :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu as mai vrea de cateva ori la liceu :):):) Si un coleg ca tine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Alexandra.... cu liceul sunt de acord!! :) :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Trebuie sa ne interesam cand se fac inscrierile :)) Dar, oare ne mai primesc? :P

    RăspundețiȘtergere
  9. @Alexandra...cred ca da!!!... lasa ca dau eu spaga!! :) :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Bun asa :)) Deci, din septembrie mai avem o ocupatie :) Abia astept :P

    RăspundețiȘtergere
  11. @Alexandra si eu...problema mea e ca nu mai e nici Petrica, nici maistrul de practica, si nici domn director!!!!!...ce fac eu acuma?? mi-au trebuit 5 ani ca sa ma am pe bune cu directoru!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Hmmm...Stiu ca nu o sa compenseze, dar cred ca o sa gasim ceva foarte, foarte distractiv :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Alexandra sper si eu... :) :) :) mai ales ca acum ..."stiu să pun şi eu de mămăligă"..... sau cel putin... cred ca stiu. :) :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Da :) Asta o sa fie partea cea mai distractiva, ca acum stim despre ce e vb :):):)Totusi, propun ca la ora de fizica sa chiulim, in mod sigur nici acum nu m-as descurca prea bine :))

    RăspundețiȘtergere
  15. @Alexandra..... za zicem ca la fizica .. ma descurc o leaca!!.. dar la chimie si algebra nu prea....

    RăspundețiȘtergere
  16. Atunci facem echipa buna :) Compensam, ca astea 2 mi-au placut :)

    RăspundețiȘtergere
  17. @Bogdan.... pai se mai intampla.... sa am si eu noroc din camd in cand!!! numa ca nu prea am stiut sa profit de el!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. @Alexandra pai e bun.... tu le faci pe ale mele... si eu pe ale tale..... restu..... vedem noi!!

    RăspundețiȘtergere
  19. @molie inca o leaca mai am!!!!! :) :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Cred ca ar fi chiar usor :) Deci, ne vedem pe 15 septembrie :):):)

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?