joi, 27 mai 2010

My Desktop

Leapsa de la WaLy....Unde tre sa ma laud cu Desktop-ul meu. Pai e bun , ca am formatat acu 2 zile, si inca e curat.... ca si nou. Daca el se plange ,ca are dezordine pe desktop-ul lui.... inseamna ca nu stie ce inseamna "TOP 100" (am scris bine.... cu doua zerouri)  Cand ajunge careva  la 100 de programe instalate ..pe desk... sa ma anunte, il premiez =)) ( asta fiind recordul meu ;) )
 Pe desk nu tin decat programe......si cate un folder mai important...
Cand ma uit la el cat e de frumos... parca imi vine sa plang,stiind cum va arata peste 2 saptamani :((


Uitasem.... leapsa mere ..la cine vrea sa se laude... sau cine nu a facut-o :D

10 comentarii:

  1. si la mine e problema mare cu destopul mereu e full.

    RăspundețiȘtergere
  2. @molie daaaaaa licenta torrent!!=)) stii cat costa prostiile alea? o caruta de bani !! oricum le folosesc doar sa pierd timpul... studiez, ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. @realbadpisy apai imi inchipui.... ca tineti muzica,fotografii, de aia mere cu viteza melcului... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. muama...da' chiar ai multe programele:o

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Dragut, dragut, ordonat si interesanta imaginea care se ascunde intre antenele fluturelui :P Ce cunoscuta mi se pare ;;) :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Camelia Bucur... deocamdada is la inceput !! is putine.. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. WoW!!!
    1. Misto imagine si frumos desktop!!!
    2. Chiar ca ai avut multe , nu cred ca am avut vre-odata atatea programe , dar era un timp in care instalam programe in disperare cand ai dadeai in bara la "All programs" se deschideau 3 pagini pline , cand a venit varmiu sa-mi reinstaleze windowsul si a vazut era gata sa ma ia la bataie :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Alexandra :D ms ;) :P e bau-bau ascuns acolo :-*

    RăspundețiȘtergere
  9. @WaLy apai data aviatoare...... nu il chema pe varul.. ;)

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?