luni, 20 decembrie 2010

Cazaturi


Da , imi era dor..... de iarna , de gheata, de alunecari, si de cazaturi.alaltaeri mi-a trecut dorul; a nins(doar o ora,dar nu s-a depus pt ca era cam cald).
Dimineata parea sa fie o zi frumoasa, era senin...si am luat pantofii ! mare prostie. A inceput sa ninga( ceea ce ma bucura) dar mai pe seara, la intoarcere ninsoarea ploaie se facu; si un ger, si un vant.Am intrat la apa; adica mi-a intrat apa in papuci (ca era curioasa sa vade ce e acolo),si mi-au degerat..... unghiile mele scumpe :((( .Am asteptat o ora un autobuz( pe care l-am injurat de toate neamurile si stramosii).
Ma sunase maica-mea sa-mi zica ca acolo pe strada mea e patinoar, si ca tre' sa trec la un magazin chinezesc si sa cumpar niste sarma ghimpata; cu care sa imi infasor pantofii.Magazinul era inchis, asa ca am mers la risc; in cel mai rau caz mergeam in patru labe.Ajuns pe strada mea ( patinoar privat), mi-am zis "tatal nostru" si 3 "ave maria" si am inceput sa schiez! Tre sa recunosc ca nu ma asteptam sa schiez asa de bine, am ramas surprins! Am ajuns intreg in fata scarii blocului; iar cand am zis si eu  doamne ajuta.....atunci m-am deochiat, si am inceput sa fac niste miscari de karate,giudo,kung-fu(tui gura ma-sii),si trante.Daca cineva ma filma, cred ca eram cel mai rapid om din lume;nici Bruce Lee nu se compara cu mine. In 2 secunde cred ca am incercat 5 lovituri diferite pe care nu le cunosteam.
Nu stiu cum e posibil... dar cand ma obisnuisem cu ideea ca gheata e mai tare ca mine si ca tre sa cad pe spate( ca nu aveam de ales) se intampla minunea! nu am cazut pe spate ..ci pe burta.
Cred ca fu vreo fantoma ceva ...care m-a intors, pentru ca eu tin minte ca ultima imagine pe care am vazut-o in momentul caderii erau chiar norii !
ce sa mai zic.... am spart gheata!

29 de comentarii:

  1. de asta îmi iau eu bocancii de la mijlocul toamnei:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu tot te iubesc!! :-*:-*:-* :X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. @Zenna si eu te iubesc :X:X:X :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa..., cica cand cazi pe gheata te insori\mariti. Aviz amatorilor! :)) Cred ca erau norii de apa ce-ai vazut tu ca ultima imagine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cea mai dureroasa cazatura tot pe popou este si atuncea...grija mare la noada!!!
    O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce taree!!!1..stai linistit ca nu esti singurul.....ups...se pare ca m-am dat de gol....:P:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Se pare ca de Sarbatori baltile vor lua locul ghetii. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. :))) Amuzanta intamplare, povestita cu mult umor. Unghiutele tale scumpe...au degerat. :))) Acum intelegi de ce nu-mi place mie iarna? ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. semn bun, te insori :)
    :))))m-am distrat de cum ai povestit nu de cum te-ai lovit, cate vanatai ai, apropo?

    RăspundețiȘtergere
  10. @Nea Costache :)) grea cazatura aia, am experimentat!! acum am o tehnica de cazut :D
    o seara faina si matele

    RăspundețiȘtergere
  11. @Gabriela Elena aici cu siguranta :D

    RăspundețiȘtergere
  12. @Nice :)) am inteles.... ca iti degera unghiile =))

    RăspundețiȘtergere
  13. @Lilly (si QED )insuratoarea nu se face.... ca cica e prea devreme! e bine cam pe la 39

    cand eram mic si prost..... ma umpleam de vanatai si maini sucite =))
    acu is expert, cad cu tehnica

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu vă luaţi după el, n-am zis nimic de 39!! X(

    RăspundețiȘtergere
  15. Black Angel, iti urez ca tot ce doresti sa ti se intample, sa fii sanatos, fericit si... cine stie, poate ca facem si urari de nunta! Craciun fericit! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  16. @QED multamesc :D la fel iti urez si tie, doar ca ... chestia cu nunta e foarte anticipata :))
    Craciun fericit si tie

    RăspundețiȘtergere
  17. m-ai facut sa rad...:))pare rau ca ai pupat asfaltul/gheata...dar se mai intampla

    RăspundețiȘtergere
  18. @Mita Mos Craciun fericit si tie !

    @Waly Multumesc, craciun fericit si tie

    @Veverita stiu stiu :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Am primit ce mi-am dorit! :D
    Crăciun fericit, iubitule!! :-*:-*:-*:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?