miercuri, 5 mai 2010

Muncitorii.... si bancurile

La oficiul pentru plasarea fortei de munca vine intr-o zi un batranel.

- Domne, am un nepot in provincie si as vrea sa-l aduc in Capitala. Ce locuri de munca aveti?
- Pai, avem un post de vanzator de ziare, castiga 16 milioane pe luna.
- Prea mult, zice mosul . El e din provincie, vine aici in Bucuresti, da de bani si se strica. Poate aveti ceva mai modest.
- Vanzator in piata, 14 milioane pe luna, plus ce mai pica.
- Tot e mult, zice mosul . O sa-i strice cu femeile, taica. Ceva la zece milioane, zece milioane jumate n-aveti?
- Ba da, sa lucreze intr-o companie Multinationala, dar ii trebuie studii superioare"


Muncitorul american se trezeste dimineata la ora 8, isi bea cafeaua, isi saruta nevasta si copiii, se suie la volanul Ford-ului propriu si se duce la Uzinele Chrysler, unde este muncitor calificat.
Muncitorul francez se trezeste dimineata la ora 7, isi bea cafeaua, isi saruta nevasta si copiii, se suie la volanul Renault-ului propriu si se duce la Uzinele Peugeot, unde este muncitor calificat.
Muncitorul roman se trezeste dimineata la ora 5, nu isi bea cafeaua (e prea scumpa...), nu isi saruta nevasta (e plecata de la 4 sa duca plozii la cresa...), se suie in tramvaiul 7 (daca mai are loc pe scara...) si se duce la Uzinele Faur, unde Statul Roman postdecembrist l-a facut ACTIONAR.


Un muncitor de constructii a cazut de pe o schela si a murit.Un reporter s-a dus la locul faptei sa afle cum a cazut muncitorul.Acolo il gaseste pe Bula si il intreaba:
-Bai Bula ia zi-mi si mie cum a cazut colegul tau de pe scara?..la care Bula raspunde
-Poi.....la injurat pe Dumnezeu!
-Poi ce ia zis?
-Pai a zis: Bula in dumnezeii matii mai scutura schela!!!

Iar in continuare, un exemplu de  ....... echipa muncitoare!!

11 comentarii:

  1. :)) Funny :P Mai ales primul :)) :*
    Iti spun si eu unul:

    Se duce un om la targ sa cumpere o maimuta.
    -Nu va suparati, cat costa maimuta aceea?
    -5.000 EUR, domnule.
    -Atat de mult? Pai ce stie sa faca?
    -Pai stie sa programeze in Java.
    -Si cea de langa cat costa?
    -Domnule, aceea este 10.000 EUR pentru ca stie CC+.
    -Mult, mult. Dar aceea care sta retrasa in coltul acela?
    -50.000 EUR.
    -O, domnule!Atat de mult? Pai ce stie sa faca?
    -Nu stiu sa va spun, dar toate celalalte ii spun Project Manager!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) pai da ! project manager-ul.... e un muncitor cu profil.. ascuns ;) :* stie sa faca de toate(pare).. dar nu face nimic!... adica nici nu se stie..ce anume face

    RăspundețiȘtergere
  3. Bancul il stiam , cand l-am auzit prima oara am zis ca fac pe mine de ras.
    Sunt tari comparatiile cu celelalte tari!!!
    Foarte misto si poza!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. pai asa este!!!... tare sau nu... ;)

    ms ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. http://moliedemolie.blogspot.com/2010/01/inginera-sau-sex-oral.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Super bancuri !!:)))) Imaginea tine loc de toate cuvintele :)))


    http://armonia-iubirii.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  7. ..=)).. ma gandeam sa ma fac si eu ...director... sau project manager

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca mi-ai trimisa ping de ce nu intra?
    Cum pot sa-ti trimit eu, ca sa intre la tine, si invers??? :)

    Tu te-ai ocupat cu etichetarea? :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte bune bancurile de ziua noastră:) La Mulți Ani!

    RăspundețiȘtergere
  10. pai nu intra , ca blogspot nu e compatibil cu wordpress,,, si nu merge
    si Gand Licitat are aceleasi probleme... nu stiu cum e .. dar nu merge... nu le arata !!!
    am facut si eu cat am putut... ;)

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?