luni, 4 mai 2015

Colectionarul

Imi aduc aminte de prima mea colectie de  surprize turbo,pe vremea aia toti baietii aveau colectie. Tata avea colectie de ceasuri,bani vechi,suruburi,piulite roti dacia,scule,etc. Fac parte dintr-o familie de colectionari . Imi aduc aminte ca si bunicul era colectionar. Cand mergeam cu caruta la colectionat de cioate si buturugi,colectiona si toate capetele de sarma ce ne ieseau in cale"lasa ca e buna,ne trebuie acasa". Cred ca deveneam bogati daca vindeam sarma aia la fier vechi. Pe la 13,14 ani incepusem sa colectionez masinutele de aluminiu. Costau 2500 de lei bucata,de cate ori ma duceam la magazin pastram restul si imi cumparam masinute. Dupa 6 luni,pt ca in loc sa invat ma jucam....am fost nevoit sa mi le vand la targ.  Pe la 20 am inceput sa colectionez niste papusi de ceramica(venetiene cred),eram in Roma. Da, e de ras, altii la varsta aia colectioneaza femei, iar eu consideram ca-s mai rare si valoroase papusile de ceramica decat femeile :))( iar acum chiar daca am crescut si am 1 kg de experienta in plus,sunt de aceeasi parere). Acum, pe la 28 is in Londra,lupul schimba parul(lung) si locatia,dar naravul ba .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce imi povestesti?