sâmbătă, 22 septembrie 2012

Nervi

Asta e luna nervilor cred,problema e ca luna asta o sa fie foarte luuuuunga; cat un an, sau mai mult.Nu am net.Si fara net sunt un zombie. Zici ca stau in bunker la 10 m sub pamant frate.Asa tampit  semnal nu am mai vazut.Si sa fie al dracu' si patronul de casa, care mai manca rahat si zice ca el are tot asa si mere bine.1 minut sa-mi incarce google!?! cu viteza asta  iti doresc sa iesi afara, cand o fi al mai mare cutremul. Si tot asa sa ti se duca si imbucaturile:  cu lacrimi, injuraturi.... practic cu viteza melcului. Cam asa...

9 comentarii:

  1. Cred că te-ai mutat în Aria 51. :)) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Mark.Mai frate,cum este posibil ca un moldovean cum te dai,prin Botosani sa vorbeasca ca si un ardelean?”MERE”?

    RăspundețiȘtergere
  3. Vorbeşte cum vrea el. Şi... de unde Botoşani?

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Zenna Area 51 are semnal ... eu nu am nici daca urc pe bloc, am facut proba :((

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mark( sau cum te numesti) pai ce sa zic frate, eu nu am zis vreodata ca-s din Botosani, ci din Focsani. Deci,mi-a placut mereu de Raba, si am prins putin accentul ardelean:D Am cumnat oltean(si amici olteni) deci nu e de mirare ca vorbesc toate accentele :)) Si daca vrei, incerc si pe sarbeste ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Castiel.Las ca-mi place.Oricum vorbesti,esti beton.Aveam doar o nedumerire.Pe care,de fapt o si explicasem,in alt context!Sa ai o zi luminoasa,precum sufletul tau!Salve!

    RăspundețiȘtergere
  7. http://internet-speed-up.en.softonic.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. @Mark,Multam de complimente.:-D O zi faina si tie

    RăspundețiȘtergere
  9. @Molie, cred ca e problema de acoperire..... nu am ce sa ii fac.....

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?