miercuri, 24 martie 2010

Sunshine Award




Am onoarea, şi mă mândresc cu premiul primit de la Alexandra (Wonderland)....care mi-a şoptit la ureche: "pentru parodii şi felul amuzant în care scrii ..adică la tine nu sunt doar zâmbete , ci râs cu sughiţ"

Sunt prea diabolic ca sa nu exagerez!!   

 Este un premiu care merita oferit prietenilor care imi aduc prin postarile lor zambetul pe buze de fiecare data cant  le citesc postarile!

Am sa il dau mai departe la randul meu, regulile fiind urmatoarele:
- Postarea premiului pe blogul personal;
- Daruirea mai departe catre prietenii alesi, cu afisarea link-urilor si instiintarea acestora printr-un mesaj. 
- Numirea persoanei care le-a oferit premiul.

Premiul meu se duce astfel catre urmatoarele persoane dragi mie:
1: in primul rand...  Alexandra ... care ma face sa rad numa cand citesc titlul postarii Buuuffff  ,   pentru ....Clatita  cu zambet ,pe care am gustat-o cu placere ( mai mult zambetul decat clatitele :D )

2: Nea Costache   care ma emotionat  cu povestile lui : Soarta (1 si 2)   si care ma considera un prieten!!

3: GMX    care a inventat : "Fat Frumos este blogger"  si care mi-a amintit de "Lambada"  melodie pe care nu am mai auzit-o de f mult timp

4: Miţă  care cu ultima leapsa pe care a respectat-o... ma facut sa cad jos de pe scaun(de ras) :)

5: Perfect Devil cu bancurile ei 

6: Porcul radioactiv  care isi iubeste ...cosurile

7: Livia  care imi seamana .. ca o geamana! mai ales cand isi pierde capul prin copaci!!

8: Porcusorul isteric  si rujul minune

9: Crocoditza  care are o mare placere sa isi faca ghierutzele la birou!

10: Fustangiul   care mi-a vandut 2 kile de menta gata frecata!!


. sigur ca ..premiul merge la tot blogrollul meu.. pt ca imi place sa ii citesc pe toti ... dar din lipsa de timp (tre sa ma duc sa inmoi innec jegul de pe mine)  nu mai am rabdare sa  va scriu pe toti!!!

18 comentarii:

  1. primaaaaaaaaaaa
    multumesc pentru premiu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult..Ahh..mi-ai adus aminte de Fat Frumos..:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaa, sunt onorat domnule Costel, chit ca ata ma si obliga: sa nu dezamagesc!
    O nelamurire am totusi:
    premiul este floricica aceea de sus cu ceva englezeste scris (ce nu stiu eu ce inseamna ca-s deficitar la englezeasca), sau dracusorul ala cu sagetica inte...gherute?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Nea Costache floarea ar trebui sa fie premiul.....(mici eu nu stiu ce inseamna scrisu ala..... da cred ca e de bine!! :) :) ) dracusorul ala is eu, si imi bag coada.. peste tot!!

    RăspundețiȘtergere
  5. sunshine award = premiile soarelui [este o varianta de traducere]. multumesc pt nominalizare Black Angel. te admir si te apreciez sincer [pe tine si pe inca cativa de pe aici]insa...asa cum am mai spus, la cele doua 'premii' [zmeura si sunshine] nu vreau sa iau parte...voi posta totusi un raspuns la aceasta "leapsa" :)
    multam inca o data

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc de nominalizare, o s-o dau mai departe imediat ce termin niste kestii.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Irina sa te vad eu daca si la treaba esti la fel de prima!!! :)) :)) :D

    RăspundețiȘtergere
  8. @GMX cu placere.. pai acuma urmeaza partea a 3-a :) :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Perfect Devil multumesc de apreciere!! astept raspunsul la aceasta leapsa!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Porcusorul Radioactiv bun bun!! astept!! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte original si frumos modul tau de a transmite premiul mai departe :) Multumesc pentru premiu si ma bucur ca am putut sa te fac sa zambesti :):):) :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Mulţumesc mult pentru premiu :* Geamănule (d)rac! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. @Alexandra multumesc tie.. ca mi-ai dat ocazia!!

    RăspundețiȘtergere
  14. @AlbastruVolatil cu placere.... geamana balanta!

    RăspundețiȘtergere
  15. http://ganduletz.blogspot.com/2010/03/sanatatea-ta.html

    ;)

    RăspundețiȘtergere
  16. Partea a 3-a..S-ar putea sa o scriu..cine stie..:)

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?