luni, 13 ianuarie 2020

2020

Unu-doi, unu-doi, probă de microfon. Se aude bine? 
La mulți ani. 
Băi frate, nu poți să faci nimic cu timpul ăsta, nu mai apuci. Ca și nepotul meu, cum te întorci cum dispare. Când îți aduci aminte, boacăna e deja făcută. Nici nu am apucat sa fac pregătirii de crăciun și anul nou, că a și trecut. Chiar aveam planuri mărețe, fripturi, zarzavaturi la cuptor, cașcarabreți, fructe de mare... Dar nu-i bai, fac de Paște, recuperez. Și am multe de recuperat inclus beții și postări pe blog. Asa în urmă, căci google a învățat românește. Dar îmi convine, eu vorbesc și el scrie în locul meu. 
Apropos de anul ăsta, e an cu ecou... Ce ziceți în prima jumătate o să auziți ca ecou în a doua jumătate a anului. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce imi povestesti?