luni, 13 octombrie 2014

Epilarea

Pe la inceputuri scriam despre femei si barbati,frumusete,intretinere,chestii.Am vazut la Terra pe blog un subiect interesant: EPILAREA
Interesant subiectul dar pana acum nu mi-a dat prin sfecla sa vad si ce pret are intretinerea asta ,epilarea.Si azi am aruncat un ochi, de curiozitate;nu ca as vrea eu sa ma epilez,sau altceva:)).
Mai ca mi se face rau, Incalzitor de ceara,de la 50 la 600 de Ron :O Vaaaai, pai cu 600 de lei face barbatul multe, cum ar fi bautul 5 zile la crasma, plateste amanta 3 zile, isi cumpara 2 seturi de pescuit,4-5 amenzi,ca a pescuit fara licenta pe garla,un ferrari..Da, chiar si un ferrari,telecomandat,cu motor de 1 manz putere ,pe benzina!Asta ca sa fie acolo,pt cand va avea si el un baiat mic(pana atunci ii face rodajul,schimba de 3 ori motorul, cutia de viteze,bucse,caroserie...)Se stie ca in fiecare barbat e un copil.Pai ce nu face un barbat cu 600 de lei? in romania? I-ar cumpara  sotiei o gramada de electrocasnice cum ar fi un cric de masina,un deschizator automatic de cutii de bere, un frigider....sa nu mai spele nevasta la mana,un d-ala de desfundat chiuveta in caz ca se constipa .....budaPai ce nu as face eu cu banii astia? dar ce as face eu cu 600 de lei?Mai ales ca nu beau, nu fumez.... 3 jocuri pt computer.Iar deviez si voi nu ziceti nimic. Era vorba de epilare si femei nu de barbati si problemele lor.
Deci, mai femeilor,mai fetelor,mai mai cum sa cheltuiti voi 600 de lei pe un incalzitor "profesional" de ceara?  plus borcanele de ceara( si alea cu tot felul de arome...caise,banane,ciocolata,trandafir..)plus fasiile alea de ce or fi... care in total ajunge la 700 de lei pe luna ( pt ca incalzitorul e made in china, il folosesti de doua ori si da ortu popii)Cum de nu ganditi si voi ca barbatii, "practic si ieftin,home made" ? Tot eu sa va dau idei, of!.
Incalzitor Gratis: ati auzit de cana,oala,plita,aragaz?
Ceara cu diferite arome: mergi la magazin si cumperi lumanari ieftine(sau la cimitir,ca-s gratis),le topesti acasa si scoti ata, sa nu-ti ramana printre dinti.Apoi ceara topita o pui in diferite cani(depinde care arome vrei),si in fiecare cana pui care o lingura: una de ciorba, una de zeama de varza, un ou, iarba tocata marunt, sare de lamaie,o coaja de banana(ca banana costa),lapte acru,suc de rosii, rachiu de pruna, ciuperci, mamaliga,branza, strot,rame...mai departe folositi-va imaginatia.
Si mai e o alternativa, mult mai ieftina: voi ati auzit de penseta,chibrit,flacara,banda adeziva?Banda adeziva Protec sau 3M, cele mai bune, epileaza ca ti-e mai mare dragul.... nu ramane un fir de piele nechelit.Nu mai zic ca face o piele neteda si fina,de un rosu "rac fiert"....

2 comentarii:

Ce imi povestesti?