marți, 19 octombrie 2010

Cica .. sa ne cunoastem :))

1. Cât e ceasul ?
20:42 PM
2. Numele tău este?
Sfantul
3.Poreclă:
In timp am avut 3 Ghio, Stromber, si mai nou... berbec, din idei gresite, si neintelegeri ( tata il cheama pe el berbec, si el pe mine =)) )
4. Ai tatuaje?
Nu.
5. Culoarea ochilor?
Verzi
6. Locul în care te-ai născut?
Spital
7. Mâncare favorită?
Multe
8. Ai fost vreodată în USA?
Nu. as mai avea o ultima dorinta. sa ajung in paradis!!!!!!!!!!
9. Ai înfăşurat vreodată pe cineva cu hârtie igienică?
Nu,
10. Ai iubit pe cineva atât de mult încât să-ţi vină să plângi?
Da, dar ce conteaza?
11. Ai fost implicat în vreun accident de masină?
Nu
12. Crutoane sau bacon?
Amandoua
13. Zi favorită din săptămână?
Sâmbata
14. Restaurant favorit?
Nu am
15. Ce sport îţi place să urmăreşti?
Tot si nimic
16. Băutură favorită?
Cola
17. Îngheţată favorită?
Toate.. in afara de cacao
18. Walt Disney sau Warner Bros?
Disney.
19. Restaurant Fast Food favorit?
Nu exista asa ceva.
20. Ce culoare are dormitorul vostru?
O amestecatura intre alb si roz(asa l-au desenat cei ce erau inainte )
21. De câte ori ai copiat la vreun examen?
La examene niciodata, dar la lucrari de control.... de doua ori :D
22. De la cine ai primit leapşa asta?
Cred ca de la Nice….
23. În care magazin ai fi cheltuit toţi banii de pe card?
Nu m-am gandit niciodata la asta, dar nu conteaza magazinul.... cheltui banii pe orice (daca as avea).
24. Ce faci de obicei când te plictiseşti?
Mor. ma gandesc la ...pescuit
25. La ce oră mergi la culcare?
Intre 23.00 – 01.00.
26. Cine o să raspundă prima/primul la leapşa asta?
Avand in vedere faptul ca Dragos stia ca Alexandra o sa raspunda prima..... eu nu-s mai prejos. stiu ca nimeni nu o sa raspunda primul la leapsa asta =)))
27. Ce program Tv nu pierzi niciodată?
Nu am mai deschis televizorul de 1 an
28. Ultima persoană cu care ai luat masa la restaurant?
Nimeni.
29. Ce asculţi în momentul ăsta?
Bataile inimii
30. Care e culoarea preferată?
Albastrul si rosu 
31. Mare sau lac?
Lac si rau.
32. Câte tatuaje ai?
N-am!
33. Ai rămas vreodată fără benzină la maşină?
Nu
34. Ce preferi pisică sau căţel ?
Un crocodil,  dar daca nu se poate, merge si un caine
35. Ce anotimp preferi : Vara sau iarna ?
Nu stiu, fiecare are un fascin aparte
36. Eşti solo ?
Da
37. Eşti îndrăgostit/a de cineva?
..... nu mai stiu
38. Cât e ceasul?
21:23

10 comentarii:

  1. wow da cate intrebari.ai avut ceva de raspuns...:))
    "Ai iubit pe cineva atât de mult încât să-ţi vină să plângi?
    Da, inca sunt in acest stadiu; dar ce conteaza?"...
    cica cu totii trecem pe acolo sau am trecut...dar important e ca trecem..asa-i Black Angel?..........

    RăspundețiȘtergere
  2. @Iulia Senacico Da e posibil sa fie asa cum zici tu. Asa stim ca data viitoare nu ne mai indragostim ca prostii; nu mai dam doi bani pe sentimente, si nu mai investim nimic in dragoste.De ce?.... de teama!

    RăspundețiȘtergere
  3. "4. Ai tatuaje?
    Nu".

    Si in poza se vede invers....

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragos nu a stiut, a presupus doar. Primul care a raspuns, si apoi a si rezolvat leapsa cu viteza luminii, a fost Vacitim. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nice ... nuuu, am verufucat ora! . ea a fost prima ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu zau, primul comment pe blogul meu la acel articol ii apartine lui Vacitim. Si la asta se referea intrebarea, nu la cine o rezolva primul pe propriul blog. Oricum, cred ca esti tu indragostit, tot Vacitim a completat-o primul. :P

    RăspundețiȘtergere
  7. @Nice ... cred ca ai dreptate... .. chiar ca am incurcat borcanele... Am confundat Vacitim cu Lusio.... :))) Nu am controlat tot... am facut leapsa aseara in viteza.
    In cazul asta ...tot eu is mai bun; eu am ghicit... iar el nu :))) Cred ca Dragos a gresit tot din dragoste :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Nice ...stiu. eu am avut ... si o sa am intotdeauna dreptate ;)

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?