sâmbătă, 6 iunie 2015

Post cu dedicatie: nea caisa, inginerul

Ca nu se mai poate, ma aduce la disperare si tre' sa zic cateva. Nu stiu cum sa ma descarc.
Bai "ingineru" sulei, cimpanzeu cu doua clase( ca trenul), care te  lauzi ca ai facut 4-5 ani de facultati de matimatica si inginerie, as avea cateva chestii sa iti zic: Al dracu sa fii tu,cu ma-ta si copacul in care te-a fatat( si din care te-a scapat in cap...mai mult ca sigur). Te caci pe tine ca te-ai nascut si scolit in Londra, atunci imi explici si mie de ce mama dracu  nu stii sa scrii  si sa vorbesti engleza? "mathematcces" nu e nici pe departe matematica care te lauzi ca o stii. Inainte sa te caci pe tine  cu ingineria ta, ai face bine sa verifici daca nu cumva te faci de cacat cu alfabetul, ok? Si data viitoare cand ma trimiti sa-l "ax" pe cutarica daca are praf colorat.....  am sa iti arat eu cum se scrie si pronunta in engleza verbul "intreaba". Inteleg ca esti un bou, si nu stii sa te porti in lume, ca  daca ai o functie te crezi "dumnezo" fata de ceilalti, si ii tratezi ca pe carpe, dar sa nu stii sa scrii,si sa iti faci meseria.... e chiar culmea. Sa stii ca is cam multi pe acolo care iti ureaza "dumnezoo ma-tii" zilnic, ca tu nu iti faci treaba, si nici ei nu si-o pot face din cauza ta. Pe ce lume traiesti? ce fumezi? ce tragi pe nas?
Data viitoare cand mai zici ca ingineria ta nu e coada mea de matura, ca noi astia din est(mai ales romanii) credem ca le stim pe toate, dar nu stim nimic; am sa iti zic eu de ce a doua limba la Microsoft e limba romana,  cate medalii de aur si argint iau romanii la olimpiade de matematica si informatica, si nu te mira ca stiu cate 3,4 limbi straine( iar tu nu esti in stare nici de limba ta materna). Daca ma vezi pe mine dand cu matura, o fi pt ca  nu-s o putoare ordinara cum sunt africanii/jamaicanii.... ca tine( adica majoritatea),si nu pt ca is un prost/parlit de roman.
Daca te tolerez nu inseamna ca atat pot, inseamna ca-s pacifist,imi place sa imi tin locul de munca, nu caut scandal si nod in papura si nu-s mancator de cacat ca altii (nu dau nume ca te stii). M-ai facut sa imi fie scarba de meseria pe care o practici, si apoi ma intrebi ca de ce nu stiu sa folosesc instrumentul, ca doar  au trecut atatea luni si ar trebui sa stiu; pai te intreb : de cate ori mi-ai aratat, boschetarule? Te lauzi la altii,ca ma inveti, ca-s aprendistul tau.....  Ce dracu sa invat de la tine? ca daca te aude tata rade de lesina :))).
Stai linistit, daca  le zici indienilor,polonezilor ca au venit o gramada de romani,care is tigani si fura, nu o sa ma contrazic cu tine,ci o sa zambesc. Stiu ca lumea e plina de idioti rasisti,ofticati si ca e inutil sa intri in discursuri de genul. Mie imi place sa ascult ce prostii debitezi, si ma uimesti pe zi ce trece, ignoranta ta atinge cote inimaginabile. Esti un frustrat de zile mari, unic, si  arunci cu virusul in stanga si in dreapta..poate poate gasesti pe careva mai frustrat ca tine . Asta fiind si motivul pt care toti te ocolesc. Pana una alta, un amarat de "asistent de inginer" e mai respectat decat esti tu,si ar trebui sa iti dea de gandit. Cred ca inca nu ti-ai dat seama, si e de inteles, la cat creier ai.....
In Italia e o vorba: prost ca o capra...si sigur m-ar da capra in judecata daca te-ar cunoaste:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce imi povestesti?