marți, 23 iunie 2015

X

După cum ma laudam cateva postari in urma, mi-a venit nebuneala sa citesc. Acum am inteles de ce, e de la nervi :)).  Poate vreau sa par inteligent(ca oaia) sau sa ma surprind pe mine insami, habar nu am. Stiu ca nu imi place sa citesc carti(ca-s lungi si ma plictisex grav) dar  ma mir cum se face ca citesc. Si ce citesc....!! Am trecut de la pietre si minerale la creier si neurologie. Oare ce m-a apucat? ca nu am visat nimic special :))). Si am descoperit niste chestii noi, unele le banuiam si cartea mi-a dat dreptate:)). Si se stie ca....cu cat citesti si te documentezi mai mult, cu atat e ceata mai deasa :)). Am inteles ca tot sistemul neurologic al creierului e ca un fel de computer, si nu au inventat antivirus pt el. Nu vezi copacul din cauza padurii. E grav dar adevarat. Unii percep gustul in culori,vad cu limba, aud voci, vad chestii inexistente..... Deci, daca vi se arata vre-un sfant si va porunceste... nu mai fumati, beti sau trageti pe nas. Nu e nici un sfant, e creierul vostru:)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce imi povestesti?