duminică, 12 septembrie 2010

Mit

Am vazut  zilele astea(pe fuga) in tv, o emisiune in care se vorbea despre "marii muzicii"(in special despre cei italiani). Deci, nu stiu daca ati auzit de Mina dar astia vorbeau de ea, ca si cum ar fi un mit. Si e un mit, pentru ca a disparut. Nu a murit... a disparut ,nimeni nu stie unde e si cate odata mai scoate cate un disc muzical.
 Deci , nu stiu cum mi-a venit ideea, dar  parca am avut o lovitura de tren geniu :))  Ma gandesc ca ar fi foarte frumos sa fii un mit, mai ales ca unii chiar vor sa fie un mit....
 Ce este mitul? : MIT, mituri, s.n. (Adesea fig.) Povestire fabuloasă care cuprinde credințele popoarelor (antice) , despre zei și eroi legendari etc.; p. gener. poveste, legendă, basm.
 asta fiind zisa, am o propunere, sa ii fac lui Basescu:
Domnule Basinescu, nu vreti sa deveniti un erou national? un mit.....ceva!? daca da, asta e solutia! fa ca Mina, dispari, dar nu in Romania, dispari undeva in Africa,, unde nu te cunoaste nimeni, .Atunci o sa fii cel mai mit mit, un basm o poveste fabuloasa
Cred ca tuturor le place ideea mea!

8 comentarii:

  1. Geniala! Love it. :P Ai idei bune tu, acum realizez. :P :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @... apai normal, din cand in cand ma mai loveste si pe mine geniul(din lampa lui Aladin) :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu zic nu... Dar zici ca Mina asta reapare cateodata, nu?
    Ete ca eu nu vreau asta. Daca dispare, sa ramana acolo unde e. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Iulia Mihai Mina nu reapare... ci doar albumuri muzicale, cantate de ea.
    De ea nu se mai stie nimic de vre-o 15 de ani..( daca nu mai mult)
    Se credea ca e moarta...

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?