duminică, 13 iunie 2010

Chef de ras??

Va puteti abtine de la terapia asta??





10 comentarii:

  1. Prea radeau cu pofta sa dea dracii!!!
    :)) =))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Mult chef de ras :P Mi se pare cea mai buna terapie pentru multe probleme :)Eu nu m-as abtine :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Alexandra si mie imi place terapia asta!!
    dar tu ..te-ai abtinut sau nu??:D ("m-as"... nu e de ajuns :-*)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Iulia Mihai ce e mai frumos ca clasicul ? ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar daca numai chef de ras nu aveam, inegalabilii Stan si Bran, m-au facut sa ma dezlantui! O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Nea Costache ma bucur ca ti-a prins bine si matale rasul celor doi ! :)
    o seara placuta si matale, si multa sanatate

    RăspundețiȘtergere
  7. :) Nu m-am abtinut , am ras cu multa pofta atunci cand le-am vazut :-*

    RăspundețiȘtergere
  8. @Alexandra Atunci ma bucur ca ti-am dat ocazia sa razi :D

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?