marți, 17 februarie 2015

Balada fanelor 50 shades of Grey

Foaie verde si-o aluna
Zice lumea ca-s nebuna
Mancare n-am mai luat
Banii pe-o carte i-am dat

Cand mi-a venit sotu'-acasa
N-o gasit nimic pe masa
Am fost tare ocupata
Ca am citit cartea toata

Toata noaptea treji am stat
Sa-i explic ce-am invatat.
Ca in carte-i unu „grey”
Cu mult succes la femei

E patron cu firma mare
Are bani si avioane
Nu-i romantic el defel
Da-s nebuna dupa el

Stie cum sa ia femeia
Sa-i bage in broasca, cheia
Cu tandrete o mangaie
Si-aminteste sa-i dea....un contract
Care trebuie semnat....

-Foaie verde marar cret
Maine cumpar facalet
Masaj erotic sa-ti fac
De la genunchi pan' la cap
Bataie multa-o sa-ti iei
Sa visezi doar shades of Grey

2 comentarii:

  1. Ma intreb cate bancuri o sa apara pe marginea cartii si a filmului...nu mai zic de momentele de stand-up comedy. :D Oricum va ploua torential cu glume. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Potop.. Pana la urma,nu stiu daca o sa fie filmul in sine tinta glumelor, sau fanele

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?