joi, 5 decembrie 2013

Am uitat de mos

 Eu acu' bag de seama ca munca prosteste. Te face uituc.Asa de mult te concentrezi pe munci,ca uiti de alte chestii.De exemplu, mi se intampla sa uit ca azi e marti, sa caut telefonul prin casa ca nebunul, si sa nu il gasesc pt ca il am in mana :)))). Uit numere,nume,....multe, dar sa uit ca azi e 5, si e mos Neculai... incredibil. M-am trezit la ora 5,cand sa plec acasa, ca imi zice un coleg sa imi fac bocancii.Sunt praf.Si nu zic ca-s mort dupa bani si munci. Muncesc cat sa traiesc, 9 ore sunt de ajuns.Altii muncesc 20/24,vor sa devina miliardari peste noapte, si atunci zic si eu, ca mai uita omul, dar nu e si cazul meu. Eu imbaranesc inainte de vreme? :O:O
Acum ca m-am facut de ras cu memoria mea (defecta) de 6 TB, vreau sa ii scriu mosului, sper ca citeste la timp.
Draga  mosule,. Anul asta am muncit cam mult, si nu prea am avut bani sa-mi iau bocanci lacuiti,si nici timp sa imi lustruiesc bocancii cu care muncesc zilnic. Is albi de praf, si stiu ca nu iti plac,totusi.....
Adresa mi-o stii( daca nu,verifica ip-ul),Stii ca am fost cuminte,si harnic; si stiu ca o sa vii pe la vecina mea.De asta vreau sa te avertizez, cand intri pe usa, nu uita sa ai la indemana o masca de gaze. O mica problema cu bocancii,de o saptamana nu i-am mai lasat din picioare(de frig, si de lene sa ma deschei la sireturi).Dar acum fiind ocazie speciala,am zis sa risc o raceala,compenseaza cu cadoul.Daca imi aduci al doilea cadou din lista,nu uita sa scrii un bilet pe el, ca e pt mine; nu as vrea sa se faca vre-un   vecin cu atatia cai putere.Ma gandesc ca daca il lasi in bocanci, o sa patesc ca ala din poveste,si nu vreau sa ma prinda sfantu' Neculai de vine, cu cadoul dezmembrat la usa.Si nici peretele nu-l pot sparge.Al treilea cadou nu il mai vreau, ca deja il am. Al petrulea  din lista il lasam pt anul viitor,da? stiu ca nu ai macara.

3 comentarii:

Ce imi povestesti?