joi, 28 octombrie 2010

Sinceritatea

 Ii scriam lui QED la o postare
"as putea sa spun ca .... in acest moment pentru mine sinceritatea nu mai are nici o valoare!"  Si ma intreba de ce?
 Pai e simplu :)) socoteste urmatoarele:
cazul in care zici adevarul , si nu esti crezut;
cazul in care il zici... dar nu are importanta
cazul in care il zici pentru ca nu ai alta varianta
cazul in care esti mintit.
Si ca sa fac haz de necaz...(si sa ii dau o leaca de dreptate sefului) Daca tot e sa fiu mintit, cred ca imi convine sa fiu mintit de cineva care stie sa o faca, care stie sa minta frumos :)) Ca altfel nu are nici un gust :D   e ca si cum mergi cu trotineta si zici ca e Ferrari :)) e chiar patetic :)) fata de tine si fata de ceilalti
(sigur ca prin acel raspuns m-am jucat un pic(jumate).. pentru ca "fara valoare" poate fi si "fara pret"....si las dubiul) :))

Voi cum preferati? sa fiti mintiti de cineva care stie sa minta? sau de cineva care nu e in stare sa zica minciuni?

9 comentarii:

  1. Eu prefer sinceritarea, oricum de obicei îmi dau seama dacă cineva mă minte.
    Dar dacă nu ar fi altă cale şi ar trebui să mă mintă, măcar să o facă în aşa fel să nu aflu.
    Vorba aceea, "appearances can be deceiving, but as long as they are convincing, who cares?" :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand minti in lucrurile mici, te obisnuiesti cu minciuna si devine parte din tine, pervertindu-ti incet gandurile.
    Nu fac compromisuri.
    Iubesc sinceritatea care aduce o buna comunicare, armonie, pace.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Zenna exact :))) barem sa fie expert in minciuni :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Gabriela Elena :)) de asta nu suport minciunile .. pentru ca eu nu pot sa mint:D si imi e ciuda :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragul meu, desi nu pari, aproape ca esti un idealist. Nu-mi place sa fiu mintita. Vreau sa stiu doar adevarul si sa fie purul adevar. Nu jumatati de masura, nu cuvinte care ascund 1000 de intelesuri, nu altceva. 100% adevarul. De-aia suferim.... pentru ca ne complacem in minciuni frumoase si presupunem ca nu ne vor afecta. Nu ma poti convinge ca o minciuna frumoasa sau convingatoare face cat un adevar sau e ca un balsam. Vei descoperi ca trotineta nu-i Ferrari si vei suspina vreo 100 de ani dupa culoare, iar restul pana la 1000 dupa caii putere. Sa fim seriosi. Nici tu nu crezi asta. Stii ceva? Daca cineva nu crede cand spun adevarul, acel cineva nu merita sa-l conving, sa-i mai explic. Iar daca adevarul nu are importanta pentru altii, sa stii ca trebuie si are importanta pentru mine si ar trebui sa aiba pentru tine. Iar daca spui adevarul pentru ca nu ai alta varianta inseamna ca esti un om deosebit, iar variantele tale sunt doar doua: sa spui adevarul sau sa spui adevarul. Si-atunci calitatea ta de om spune multe. Lasa gura lumii, lasa aprecierile ei. Tu trebuie sa fii multumit cu tine insuti.

    RăspundețiȘtergere
  6. P.S. Stiu ca vei spune ca nu esti multumit cu tine insuti. Si mai stiu ca crezi asta, doar ca nu ma intereseaza aspectul asta. Ti-am raspuns punctual:) Spiritualule :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. @QED Cine nu prefera sinceritatea? toti o vor... dar nu toti o ofera.; si in plus ... fiecare o vede cum vrea

    Eu faceam diferenta intre o minciuna "adevarata"... si una zisa de foaie-verde!
    Ex: Eu pana azi am cumparat papuci de la tine; iar de azi nu mai cumpar de la tine... ci de la vecinul tau. Tie o sa iti zic ca nu am mai trecut pe la tine pe la magazin.. pentru ca nu am mai avut timp.... dar tu ma vezi mereu la magazinul vecinului.
    preferi sa iti zic ca nu am avut timp sa vin in magazinul tau? sau sa iti zic ca papucii tai is mai scumpi decat la vecinul tau? .
    Lipsa de timp.. e doar o minciuna zisa de "frunza verde" e un motiv patetic :))

    "Nu ma poti convinge ca o minciuna frumoasa sau convingatoare face cat un adevar sau e ca un balsam. Vei descoperi ca trotineta nu-i Ferrari si vei suspina vreo 100 de ani dupa culoare, iar restul pana la 1000 dupa caii putere."
    asta am vrut sa zic si eu... dar in alt mod :))
    Daca tot e sa fiu mintit, prefer sa fiu mintit de cineva care stie sa minta, care sa fie convingator prin acele minciuni...... nu de un oarecare nerod care zice minciuna fara sa stie ce zice!
    Societatea ne formeaza, si depindem tot de societate. E inutil sa fii tu multumit de tine .... daca pentru ceilalti nu esti nimic.
    Poate ca as fi multumit cu mine insumi; dar singur nu sunt nimic.

    E dificil discursul.Voi continua sa fiu asa cum sunt:) o fi bine o fi rau... nu stiu. Stiu doar ca pana acum sinceritatea mea nu mi-a adus nimic pozitiv de care sa ma bucur.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cam ai dreptate tu in ce sustii, societatea detesta adevarul, cu sinceritate bruta nu obtii nimic in ziua de azi, poate doar o constiinta impacata. Oamenii adora sa fie mintiti frumos, e mai convenabil, mai confortabil, se complac la infinit in aceasta stare aproape euforica.
    Evident ca mie nu-mi place sa fiu mintita, dar asta nu inseamna ca nu apreciez diplomatia.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Nice :)) tu nu ai inteles ca eu am intotdeauna dreptate? :)))

    Diplomatia si minciuna is doua chestii diferite. dar de multe ori ... e comod sa minti folosind diplomatia ;)

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?