luni, 4 octombrie 2010

Shrek II

Iesind  multumiti de la casa Cenusaresei, cei trei  prieteni se indreptara spre casa...
-Motanule, ai avut o idee superba sa venim aici, m-am distrat pe cinste.
-Pai ti-am zis eu, tu si Shrek va vaitati...
-Tre sa recunosc ca am avut multe emotii, cam la fel ca atunci cand am fost cu Shrek sa o salvam pe Fiona in acel castel.... cand dragona mi-a ars coada :))) adrenalina sarea la stele.
 A fost super, asa-s de emotionat.... ca ma impiedic
-Bai magarule, ia hai, mai taca-ti gura, ca te aude careva si ne dai de gol.
-Gata,gata... tac, imi pun fermoir.
-Bine faci, ca de nu.... iti pun eu botnita. Apropo, cred ca ti-ar sta bine ha ha ha
-Ha ha ha, ce m-am ras, esti atat de haios ca nimeni nu rade la glumele tale. Nici Shrek nu rade
-Bai zapacitilor, ati terminat cu cearta? v-ati gandit cumva ca mo ajungem acasa ....fara peste?
-Stai linistit Shrek, in drum spre casa e o balta..... te arunci in ea , dai doua basini si asa am rezolvat cu pestele


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce imi povestesti?