luni, 19 aprilie 2010

povesti..... vaca-n pruni




- hai bă ai terminat? ce dracu faci acolo... te-nchini la strachina cu lapte acru.. cât îţi trebe', o oră?
- stai băfriji măliga, ai rabdare
- da bagă pâneaia nu frige .. de nu ... fără , că până termini tu, ajunge vacile-n pruni !
- apăi ducă-să... da care le-a dat drumu?
- eu
- lasă.. că le aşteaptă ăilalţi la colţ şi are ei grijă!
- da parcă au zis că nu mai merg!!?
- dăi dracu că îs nişte mincinoşi! toţi aveau treabă acasă, şi ca să scape de munca,vin şi ei. Ţi-ai găsit să lipsească  ăia când e vorba de băutură şi distracţii!
- băă care băutură.....
- le-am zis eu că iau o sticlă de lichior! da nu iau nimic, i-am fraierit! vin şi fetele!
- da.. şi la alea ce le dai?... auzi să nu uiţi cărţile acasă... că e belea.. de vine toată uliţa ce facem ??!!
- lasă bă , că au şi ei cărţi..
- da, da' le iei şi pe alea.. că suntem mulţi şi nu ajunge o pereche, ca să jucăm popa-prostu'!
- aha, ia-le din buzunar de la giacă...  ce dracu ai în sân? parcă eşti gravid!
- ce să am... nişte nuci , ca să am ce face până acolo!!
- da da, lasă că te saturi tu pe la jumate.. ce, mânci tu juma' de găleată de nuci?
- da nu îs numa pentru mine, îs şi pentru ceilalţi!!....  hai ai terminat? dacă nu ia-ţi borcanu' în sân şi îl termini pe drum!
- hai, gata hai sa mergem, da' ştii să alergi? că până sus în ţumăndău tre' să îi ajungem din urmă!!
- da, da' atunci las nucile acasă!!! că mă zăngăneşte......
    auzi??.. oare azi facem ceva cu vaca aia??


PeSe: Stiu ca toti barbatii isi doresc o vaca ca asta... dar deocamdata imi apartine doar mie!! asa ca, va dau voie sa ma injurati!!

17 comentarii:

  1. Tii, dar tari vacuţî balanî ţi-ai cumparat bre Costel, şi-apăi la ujerele şe le ari, cre că numa la o mulsoari dă pi puţîn triijde kili di lapti!
    Ptiu pi ea să n-o diochi, da tari mandră-i! Oari tu o mulji?

    RăspundețiȘtergere
  2. Tii, dar tari vacuţî balanî ţi-ai cumparat bre Costel, şi-apăi la ujerele şe le ari, cre că numa la o mulsoari dă pi puţîn triijde kili di lapti!
    Ptiu pi ea să n-o diochi, da tari mandră-i! Oari tu o mulji?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai taie din ele costele ca am postat fix de trei oro!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Exact .. nici nu trebe sa o mai mulg !!! cand imi e foame, ma lipesc cu botu' de ujeru' ei ..si trag ca din furtun!!!.. sau suzeta!! ? aia e vaca personala !! si e speciala.. se lasa mulsa numa' de mine!! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Vaca ,vaca da cam sta capra!!
    :)) :)) :)) =)) =)) =))

    RăspundețiȘtergere
  6. acu ai inteles de ce e speciala??? ca are mai multe meniri.... ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. vasul pentru lapte este unicat. in rest n-ai decat sa pastrezi dalmatianul:)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  8. cu asa vaci,scade productia de lapte,si creste a de vitei:))

    RăspundețiȘtergere
  9. exact!! nu e problema, important sa fie activitate!! ;) =))

    RăspundețiȘtergere
  10. Astazi vis, maine poveste. :) ;)

    @WaLy: Minor, minor da cam "ganditor". ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Bine, e un dalmatian din rasa Holstein care bea Ursus:)))))))

    RăspundețiȘtergere
  12. pai macar atat!!!!!......

    nici nu iti inchipui .. cat de ganditori is nimorii de astazi!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. si mai e si baltzata ...:)))

    RăspundețiȘtergere
  14. e un dalmatian din rasa Holstein ... cum zice Cambe!! =))

    RăspundețiȘtergere
  15. Bre Costele... i-ai dat şi ei 2 nuci, de-alea de-ale tale? Sau mă rog, două prume, dacă nu...
    :-)

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?