marți, 27 aprilie 2010

Cu cine seman eu!?

O idee preluata de la Gabriela Elena(japoneza romanca number unu;) ) si Ganduletz  Mo nu stiu cine ma pus pe mine sa verific!! (aici)
in loc sa dorm linistit....stiind ca seman cu mama sau cu tata, acu stau stresat!!ca cica seman cu Guy a lu Pearce, da cine e asta?
.. din toti nerozii astia.... prefer sa seaman doar cu Kilmer! ;)
(mai erau doi in lista asta, dar imaginea suporta doar 8...... imi zice ca 53% seman si cu Sophia Loren!!... cred ca la sani sau la mustatza =))
... imi ziceti si mie...pana la urma cu cine seman ??din toate vip-urile astea??? oare chiar seman(cartofi si maturi) cu Loren??







Apropo' .. seman si cu Bin La.den(tist)

18 comentarii:

  1. :))) Pai parerea mea e ca semeni cu tine si esti unic in felul tau.....Mie una nu imi place sa mi se faca asemanari cu X sau Y....Parerea mea :))

    RăspundețiȘtergere
  2. P.S. Nu ma lasa sa introduc URL :(

    RăspundețiȘtergere
  3. ...si mai zici ca nu esti celebru! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Gata, dacă semeni cu Gerard Butler deja se pune altfel problema :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. eee eram si eu curios!! :D :D ..barem daca ma aresteaza careva,sa stiu pe cine da vina !:)))
    ca in rest.....nu mai conteaza!

    RăspundețiȘtergere
  6. .... celebru??? de unde atata pomana?? as vrea eu!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. de ce?? ... lasa ca nu ma mai schimb!! tot asa raman ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. pai eu de fizic ziceam!! :D cred ca asa am sa raman... de ingasat nu ma ingras..ca nu am eu norocul asta! nasul tot mare o sa il am, .... ochii tot verzi.. ..singura diferenta ...poate o sa ma mai tund cate-odata!!

    RăspundețiȘtergere
  9. cred că e o greșeală pe undeva. ăsta e testul pe care și l-a făcut gerard butler! a vrut să vadă cât e de mumos și cu cine seamănă dintre vidiete, asta doar pt a-și da seama dacă are vreo șansă la anistoaia...auzi, iar faci glume pe seama altor amărâți? pffttt ce ți-e și cu heritage-ul ăsta!

    RăspundețiȘtergere
  10. ooo eu nu fac glume!!... adica nu mereu!! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Da Costele, ti-am stricat bunatate de liniste cu testul acesta! =))
    Stii sa canti?
    Vad ca semeni si cu Luciano Pavarotti... ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. cum sa nu!!! nu chiar cu vocea lui.... dar .. aproape!!

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?