marți, 6 martie 2012

Probe de.....telefon

Vechiul meu telefon a dat ortul popii,si mi-am cumparat altul...sa fiu si eu in pas cu moda.
Samsung galaxy mini,nu e mare minune....dar la cat a costat,isi merita banii.Azi am activat o optiune internet si fac probe.Imi place ca are tot,doar ca......are cunoscuta problema a smartphone-urilor:bateriaaaaaa.Daca activez netul,wifi,gps si alte prostii......nu tine mai mult de o zi.
Macar imi satisfac curiozitatea :d
O sa incerc sa scriu mai des pe blog.

10 comentarii:

  1. Sa-l stapanesti sanatos, sa-l folosesti cu mult spor pentru blog si nu numai. Tot Samsung Galaxy, dar Gio vroiam sa-mi achizitionez si eu luna asta la salariu... Din pacate am alte cheltuieli pe cap si nu mi-l mai permit. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. @Nice: Gio am eu, e super, dar bateria ţine fff puţin...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Nice Multumeeesc, ai timp sa iti cunperi, eu demult vreau sa il schimb, dar nu am avut ocazia :D

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur sa vad ca mai misca ceva si pe blogul asta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ca esti bine, sper ca sunteti bine, dimpreuna! Mi-era dor de tine, de scriitura ta.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Lilly Macar asa, din cand in cand :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Irina Impreuna inca nu, de joia viitoare o sa fim impreuna o saptamana :D Dar suntem bine .
    E prima data cand cineva imi zce ca ii era dor de mine ca blogger, ma gadela la suflet :D Multumesc

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?