luni, 3 ianuarie 2011

Leapsa la inceput de an...


Am inceput bine anul... zambind, iubind, dar si facand leapsa ... primita de la Lilly.
1. Care a fost cel mai funny moment din 2010?
Cu ea ... toate momentele sunt funny, mai ales cand tre' sa imi raspunda la intrebarile ...incomode :-D
2. Care a fost cel mai nasol moment din 2010?
Nu imi mai amintesc
3. Care a fost filmul anului 2010?
Pai .. mai multe au fost
4. Care a fost cartea anului?
Nu am citit nimic fain anul trecut; nici macar revistele xxx
5. Care a fost spectacolul anului?
Nu stiu.. nu am fost la asa ceva 
6. Care a fost melodia anului 2010?
Si aici au fost mai multe... m-am zapacit
7. Care a fost barbatul/femeia anului 2010?
Femeia anului 2010 a fost Zenna.
8. Care a fost cel mai frumos loc vazut in 2010?
Cine mai stie? ... Colosseum.
9. Care a fost cel mai emotionant moment din 2010?
Asta e secret! ;-)
10. Care a fost cea mai mare realizare a anului 2010?
M-am indragostit de cine trebuia!.
11. Ce imi doresc pentru 2011?
Aici e cam lung discursul. In primul rand ...sanatate,mie, ei si celorlalti, bafta,sa ne iubim in continuare la fel de mult, si sa ne realizam visul.
Leapsa mere mai departe.... la toata lumea, in special iubitei mele... care in momentul asta e ocupata cu temele :*:*:*:**:X:X:X:X:X:X

8 comentarii:

  1. Nimic nu stii sau esti indecis. Macar stii ca iubesti si ca esti iubit. Cred ca e suficient, deocamdata :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lilly DA, dar macar mi-s fericit :X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai ce ar mai fi de zis...multa bafta Zennei cu temele! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Nice: Să fie, mulţumesc! Mă pregătesc de sesiune... :-((

    RăspundețiȘtergere
  5. @Nice multumesc, vreau din toata inima sa reuseasca! :X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  6. @Black Angel cat ma bucur pentru voi! Fie ca 2011 sa fie cel mai frumos an al vostru:) Daca exista iubire, restul vine de la sine:)

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?