duminică, 6 iunie 2010

Dovada de maturitate

gasit-am pe undeva ...un articol.... mai mult sau mai putin interesant. Si m-a facut curios!!!  deci :

20 de semne ca is matur...(nu cumva se refera la verb?) =))

Trebuie sa bifez...

1. Cand nu ti se mai pare ca le stii pe toate. E primul semn de maturitate, sa recunosti ca nu ai toate raspunsurile si sa fii cinstit cu tine insuti.

2. Cand femeile nu-ti mai spun ca esti "dulce", ci interesant, sau sexy. Asta e treaba lor, sa dea verdicte. Mai rau e ca foarte des au dreptate.

3. Cand, intr-o disputa, preferi sa dai o replica inteligenta decat un pumn.

4. Cand inveti sa nu te mai enervezi din orice la volan. In momentul in care ajungi sa nu-ti mai pui mintea cu toti ghiolbanii care nu semnalizeaza, sau care se baga in fata ta, inseamna ca nu mai esti condus de hormoni. Si cand iti dai seama ca pretul vitejiilor automobilistice pe drumul public e mult prea mare ca sa risti.

5. Cand esti mai mandru sa te afisezi cu o femeie inteligenta si amuzanta, decat cu o bomba sexy.

6. Cand inveti sa apreciezi o bautura fina si o masa deosebita si cand stapanesti bunele maniere.

7. Cand stii ca Proust nu e pilot de curse si Matisse nu e o marca de masina. Nu trebuie sa fim toti intelectuali, dar un minim de cultura generala e obligatoriu. Cred ca gafele unui anume cantaret (iarta-ma, Doamne!) de la noi cu operele compuse de Merlucius au ajuns cunoscute de toata lumea. O minte saraca va fi intotdeauna ironizata, chiar daca iti permiti sa-ti cumperi insule.

8. Cand inveti sa-ti planifici eficient bugetul si sa nu iei decizii profesionale la primul impuls. Adica momentul cand nu mai faci achizitii de fite, ci te gandesti la investitii pe termen lung.

9. Cand inveti sa primesti elegant un refuz de la o femeie (exercitiu, taica, exercitiu...).

10. Cand nu mai povestesti amicilor tai despre aventurile tale sexuale.

11. Cand ajungi sa-ti fie rusine sa-ti duci lucrurile la spalat acasa la mama. Ce-ar fi sa duci un buchet de flori, ca probabil asta ai facut mai rar?

12. Cand ajungi, intr-o calatorie, sa mai vizitezi si altceva decat barurile de noapte (ca doar si alea de zi merita vazute, nu?)

13. Cand inveti ca ragaitul, sau alte zgomote naturale, nu se fac de fata cu ea, chiar si dupa cativa ani de relatie. Altfel, sa nu te miri daca si ea se va plimba prin fata ta cu bigudiurile in cap.

14. Cand stii sa fii nebun fara sa fii ridicol.

15. Cand inveti sa nu te mai enervezi in controverse legate de fotbal, politica, muzica, sau femei.

16. Cand nu mai etichetezi femeile dupa cat sunt de "cuminti".

17. Cand faci intotdeauna sex protejat daca nu esti intr-o relatie stabila. Pentru ca un somn linistit te fereste de riduri.

18. Cand nu te mai intereseaza sa pari altceva decat esti.

19. Cand spui "te iubesc" mai rar, dar atunci chiar inseamna ceva.

20. Cand esti in stare sa mai ai grija si de altcineva decat de tine, chiar daca acel cineva e doar un caine.

 Acum rezultatul:
1  normal ca nu le stiu pe toate! nu stiu de cate feluri sunt "tanga"  stiu doar ce am invatzat!

2 nimeni niciodata nu mi-a zis chestia asta!!!(la fatza mea de bidon turtit cum sa zica injurii de genul asta!? o femeie)oricum nu mi sa zis ...nici interesant....nici sexy(pt ca nu m-au vazut)

3 nu am dat pumni in viata mea (in cel mai rau caz tac)

4 normal ca nu ma enervez la volan..... in primul rand  am rabdare, si de vanzare; in al doilea rand....nu conduc eu!!

5 personal bombele nu imi plac! is periculoase ..pericol de explozie! in plus.. unde e farmecul daca e sexy..doar pentru public? eu vreau sa fie bomba sexy doar pentru mine.... nu pentru ceilalti!:iar in public sa fie ..inteligenta si amuzanta!!

6 cand e vorba de mancare.... gusturi fine am; cu bautura nu prea ma inteleg eu... dar am timp sa fac niste cercetari, iar cu bunele maniere(la masa,ca de asta se vorbeste)... mi sa intamplat sa infig mai tare cutitul si sa tai ...farfuria!

7 ... stiu ca nea Proust nu e pilot de formula 1.. am verificat listele!  ; stiu ca Matisse facea numa prostii.... iar de Merlucius... eu stiam ca e un peste... dar nu ca compune opere!!

8 si aici is bun... ca inainte de a lua o decizie..... imi trebuie 2 zile sa ma gandesc si sa socotesc.... si alte doua...sa ma razgandesc!!

9  is nascut pt asa ceva taica.. n-am nevoie de exercitiu!! intotdeauna am primit refuzul elegant al femeilor!! si inca ce bine!!! daca vrei iti dau lectii!!( intotdeauna tu esti vinovat pentru acel refuz... asa ca taci... si fii educat)

10 esti nebun?? pai eu nu am curaj sa ii zic nici lu' mama daca vorbesc cu o fata.... dapai sa ma laud cu toti neghiobii!!

11.. aici nu am de ales....  daca stateam in alta casa ...sigur imi cumparam masina de spalat!!!( deja ma deranjeaza ca tre sa vina mereu sa cotrobaie  chestiile mele)

12  pe asta o sar!!! inca nu am ajuns in calatorii....(aveam discoteca la 200 de metri de casa. si nu ma duceam)

13 zgomote naturale? porcesti!! depinde unde are bigudiurile,=)) ca asa nu cred ca ma deranjeaza!

14 si pe asta o sar.. nu inteleg ce vrea sa zica!!!

15 nu ma enervez... ma distrez, sa ii vad pe ceilalti cum se ciufulesc

16  important sa fie a mea cuminte si sa nu ma bata... in rest ....de celelalte putin imi pasa  cum sunt!

17 si pe asta o sar... e opusa la nr 10!! nu ma fraieriti voi pe mine! :D

18 normal ca nu ma intereseaza sa par altceva.... lenea-i cucoana mare!... am alte lucruri mai importante de facut(cum ar fi  cititul blogurilor...si body building) :D

19 sigur.. am zis de doua ori in viata mea... si cred ca deja a fost prea mult... am sa fac o scurta pauza(1-2 ani) dupa zicala " mai rarut ca-i mai dragut" ; in plus nu vreau sa ma invat..sau sa invat pe cineva cu narav! =))

20  mo nu pot dovedi..pt ca stau la bloc dar cand stateam la vila... aveam gradina zoologica!!

 80% din raspunsuri is pozitive, deci is matur 80%
In afara faptului ca m-am laudat (....iar lauda nu e dovada de maturitate :D ) sper ca v-a placut rezumatul, si ca am fost nebun fara sa fiu ridicol (semnul nr 14) ;)

Update  Dupa o noapte nedormita....(cauza ar fi un vis) si niste socoteli facute in somn, am observat ca .. as face anumite chestii "dulci" .. care intra in conflict cu nr 2, deci scade la 75%

Voi cat de maturi sunteti??

11 comentarii:

  1. :) te felicit! Probabil ca sunt matura 50 % . Mie imi comvine!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Funny raspunsurile tale :) Eu...hmmm, nu ma consider prea matura (undeva pe la 50-60%) Uneori ma gandesc ca mi-ar placea sa mai copilaresc, alteori ca trebuie sa dau dovada de mai multa maturitate :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Orry ms :D si mie mi-ar conveni.. dar nu pot!! :((

    RăspundețiȘtergere
  4. @skykery depinde... daca ai mushchi nu e greu!! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alexandra tu esti matura 90%... iar zambetul iti e acel 10% de copilarie,doar ca nu stii ;) :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai cand iti spuneam eu la mine pe blog(la prima ta vizita oficiala) ca esti barbatul ideal...refuzai sa ma crezi.:( Iata inca o dovada in plus. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci! Testul asta nu e bun, barbatii nu se maturizeaza niciodata! :D :(

    RăspundețiȘtergere
  8. @Nice barbatul ideal?? cine eu? doamne fereste! cu toate ca imi place sa fiu "ideal".trebuie sa recunosc, ca nu am fost.. si nu o sa fiu niciodata barbatul ideal al unei femei!! poate acum 20 de ani!!
    In numerologie am nr 11 "Numărul 11 este în armonie cu mintea universal şi canalizator de energie pentru a o transmite celor din jur. În rolul său de a dezvălui etajele superioare ale existenţei, la rândul său devine un poet, artist, mistic şi vindecător." cine are nevoie de unu ca mine?? =))


    cum sa nu fie bun? e bun testul... doar ca e incomplet!!! am sa caut ...celalalt test complet! si scriu restul!
    Barbatii se maturizeaza, dar depinde si de femei!!.... daca tie iti place unu dulce si copilaros, respectivul barbat o sa ramana dulce si copilaros! ca sa iti faca pe plac!! ;)

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?