luni, 15 martie 2010

Leapsa..... de ce nu m-as lipsi !!!

Am primit leapsa ... de la Perfect Devil  .....care e atat de curioasa sa stie la ce nu as renunta eu. Cred ca o sa ramana tot curioasa!!!!

- constiinta mea!!! de care (chiar daca imi creeaza cele mai mari probleme..)  nu ma pot lipsi
- puterea mea spirituala!
- computerul meu!!! care este singura poarta ce ma ajuta sa scap de realitate!!!
 in rest...m-as putea lipsi de tot!!si de toate!!in anumite situatii(mai sfinte!!) :)

Dau si eu ..leapsa mai departe la : AlexandraAlbastru Volatil , Gmx

8 comentarii:

  1. Hmmm...Mi-ai dat de gandit :P Multam' de leapsa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cate raspunsuri trebuie sa dau?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Gmx .. pai .....cate lucruri aveti si nu va puteti lipsi de ele!!!! (cat mai multe ) :) :) :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Alexandra scrie scrie....ca vin sa verific

    RăspundețiȘtergere
  5. @KirstDay daca vrei o poti prelua si tu!!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce aiurea esti Black Angel...asa te exprimezi tu la adresa mea? pff...sa iti fie rusine! >:P

    RăspundețiȘtergere
  7. @Perfect Devil... hai ca te pooopa Black-u' sa iti treaca! :P :D

    RăspundețiȘtergere

Ce imi povestesti?